سباستین فتل از پیوستن به ردبول برای فرمول یک 2021 استقبال می کند


سباستین فتل می گوید که اگر تیم ردبول ریسینگ به او پیشنهادی دهد، مشکلی برای پیوستن به این تیم در فرمول یک 2021 و همچنین رقابت با مکس ورشتپن نخواهد داشت. ورشتپن یک قرارداد بلند مدت تا فصل 2023 با تیم ردبول دارد، در حالیکه قرارداد الکس آلبون در انتهای فصل جاری به پایان می رسد. فراری به فتل قراردادی را پیشنهاد نداده و یکی از گزینه های راننده آلمانی...

سباستین فتل می گوید که اگر تیم ردبول ریسینگ به او پیشنهادی دهد، مشکلی برای پیوستن به این تیم در فرمول یک 2021 و همچنین رقابت با مکس ورشتپن نخواهد داشت.

ورشتپن یک قرارداد بلند مدت تا فصل 2023 با تیم ردبول دارد، در حالیکه قرارداد الکس آلبون در انتهای فصل جاری به پایان می رسد. فراری به فتل قراردادی را پیشنهاد نداده و یکی از گزینه های راننده آلمانی برای فصل آینده تیم رنو بود که در روز گذشته با حضور فرناندو آلونسو، این صندلی پر شد. حال ردبول به یکی از گزینه های فتل برای فصل آینده تبدیل شده، تیمی که با آن به قهرمانی چهار دوره مسابقات رسید.

در کنفرانس خبری مسابقه دوم اتریش از او پرسیده شد که آیا ردبول را به عنوان یکی از گزینه هایش در نظر می گیرد و از هم تیمی شدن با ورشتپن خوشحال خواهد شد؟ او پاسخ داد:

به طور کلی من اعتقاد دارم که اگر می خواهید پیروز شوید، باید خوشحال باشید از اینکه هر کسی را به عنوان هم تیمی بپذیرید، بنابراین فکر نمی کنم مهم باشد که هم تیمی شما کیست یا اینکه در چه تیمی هستید.

واضح است که این تیم را از گذشته بسیار خوب می شناسم و با افرادی در آنجا ارتباط دارم، حالا چه دکتر هلموت مارکو باشد یا کریستین هورنر و افراد دیگر…حضور در تلویزیون ردبول (سروس تی وی) ارتباطی با این موضوع ندارد، اما ردبول یک خودرو با پتانسیل پیروزی داشته و من معتقدم که آنها یک تیم بسیار قوی هستند.

می دانم که در گذشته چقدر قوی بوده اند و هنوزم فکر می کنم که آنها مدعی بوده و خودروئی دارند که می توانید با آن به پیروزی برسید.

سباستین فتل از پیوستن به ردبول برای فرمول یک 2021 استقبال می کندسباستین فتل از پیوستن به ردبول برای فرمول یک 2021 استقبال می کند

سباستین فتل و مکس ورشتپن – اتریش

آیا سباستین فتل پیشنهاد ردبول را می پذیرد؟

همانطور که گفتم ردبول یک خودرو با قابلیت پیروزی دارد و همانطور که قبلاً گفتم برای رقابت اینجا هستم، من اینجا هستم که پیروز شوم، بنابراین احتمالاً جوابش بله است!

برای تصمیم گیری اول از همه کمی زمان نیاز دارم. در حال حاضر همه ی گزینه ها روی میز است؛ ادامه دادن، استراحت یا بازنشسته شدن، اما من هنوز تصمیمی نگرفته ام.

این بستگی به این دارد که چه گزینه هایی برایم موجود است، این یک راز نیست که من رقابت پذیر هستم، من در این ورزش موفقیت های زیادی را بدست آورده ام و علاقه مند هستم که بیشترش کنم، نه اینکه فقط در مسابقات شرکت کنم [و قهرمانی بدست نیاورم]، خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما