سرمربی ماشین سازی: مقابل پرسپولیس منطقی بازی می کنیم


سرمربی ماشین سازی: مقابل پرسپولیس  منطقی بازی می کنیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا مقابل این تیم بازی منطقی و متناسب با توانمان انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری پنجشنبه شب در نشست خبری ویدیو کنفرانسی قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس افزود: ابتدا باید از مردم، هواداران و مالک باشگاه تیم نساجی قائم شهر بابت حمایت هایشان تشکر.

وی اظهار کرد: در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس باید بگویم که بازی سختی خواهیم داشت و همان طور که می دانید تیم پرسپولیس سه دور قهرمان لیگ برتر بوده و امسال نیز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در خصوص بازی قبل شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان، خاطر نشان کرد: در آن دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی نتوانستیم آنطور که باید نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: به مردم تبریز و هواداران تیم قول می دهم که بازیکنان با انگیزه مضاعف به دنبال جبران شکست بازی های قبل هستند.

مهاجری با اشاره به حساسیت بازی فردا مقابل پرسپولیس اعلام کرد: در این مدت برای حفظ و ارتقاء روحیه بازیکنان تیم کار کردیم و امیدوارم با نتیجه قابل قبول، میدان را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه پارسال مقابل تیم پرسپولیس در تبریز بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم، اظهار کرد: اگر در بازی فردا اشتباهات بازی سال قبل را انجام ندهیم و دروازه تیم مان را بسته نگه داریم نه اینکه دفاعی بازی کنیم، می توانیم دروازه پرسپولیس راباز کنیم.

مهاجری در خصوص تعویض های تیمش در بازی قبل اضافه کرد: در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان ما چهار تعویض را انجام دادیم، ولی باید بگویم که هر مربی برای بهتر شدن روند بازی دست به تعویض می زند و ما نسبت به داشته هایمان روی نیمکت تعویض می کنیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، به دلیل زمان پرواز به نشست خبری نرسید.

بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا جمعه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با ۲۴ امتیاز در رده دهم و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر نوزدهم جای دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی