اجرای نخستین طرح فاضلاب حوزه روستایی استان اصفهان در خمینی‌شهر


اجرای نخستین طرح فاضلاب حوزه روستایی استان اصفهان در خمینی‌شهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای اولین طرح فاضلاب روستایی در استان اصفهان گفت: اجرای سیستم فاضلاب روستای تیرانچی شهرستان خمینی شهر تا دو ماه آینده عملیاتی می شود.

هاشم امینی امروز (پنج شنبه، ۱۹ تیر ماه) اظهار کرد: افت فشار آب ناشی از شروع فصل تابستان و افزایش اوج مصرف آب در گرما و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فردی در مبارزه با کرونا است.

وی با اشاره به تلاش فرمانداری در جذب سرمایه برای اصلاح ساختار آبرسانی افزود: با همکاری فرمانداری و شهرداری خمینی‌ شهر، منابع و سرمایه لازم برای پروژه‌ اصلاح شبکه آبرسانی برای حل مشکل کم آبی و افت فشار آب جذب شده‌است.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، اجرای طرح فاضلاب روستای تیرانچی را اولین طرح حوزه روستایی در استان دانست و اضافه کرد: مطالعات اولیه و نقشه‌ های اجرایی سیستم فاضلاب روستای تیرانچی تهیه و با تخصیص منابع جذب شده طرح فاضلاب این روستا تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

امینی با تاکید بر معضل کمبود آب در کشور و ضرورت صرفه جویی و همراهی مردم، افزود: از مصرف‌ کنندگان انتظار داریم با توجه به مصرف بالای آب در تابستان و کمبود منابع آبی کشور و با در نظرگرفتن موازین بهداشتی با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب به گذر از این بحران کمک کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403