جزئیات جدید از بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است


جزئیات جدید از بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است

استودیو Sucker Punch با ساخت بازی‌های جهان باز غریبه نیست، ولی به نظر می‌رسد که برای بازی Ghost of Tsushima به قله‌های بالاتری رسیده‌اند. علاوه بر تمرکز بسیار زیاد بر گشت و گذار در محیط غنی بازی، Ghost of Tsushima قرار است بزرگترین بازی ساخته شده در استودیو ساکر پانج باشد. این بزرگی تنها مربوط به اندازه و سایز نیست، بلکه کیفیت و تنوع بسیار زیادی...

استودیو Sucker Punch با ساخت بازی‌های جهان باز غریبه نیست، ولی به نظر می‌رسد که برای بازی Ghost of Tsushima به قله‌های بالاتری رسیده‌اند.

علاوه بر تمرکز بسیار زیاد بر گشت و گذار در محیط غنی بازی، Ghost of Tsushima قرار است بزرگترین بازی ساخته شده در استودیو ساکر پانج باشد. این بزرگی تنها مربوط به اندازه و سایز نیست، بلکه کیفیت و تنوع بسیار زیادی نیز در دنیای بازی وجود خواهد داشت. طراح ارشد محیط بازی، جوانا ونگ، در مصاحبه‌ای از پروسه و فلسفه طراحی جهان بازی صحبت کرده است.

جزیره سوشیما قرار نیست یک بازسازی دقیق از نسخه واقعی آن باشد، در عوض عناصر و مناطق ضروری و شناخته شده آن در بازی قرار داده شده است. همچنین یک سری الهامات نیز از جزیره اصلی ژاپن گرفته شده است.

Ghost of Tsushima با فاصله بزرگ‌ترین عنوان ساخته شده توسط ما است. نقشه بازی به 3 قسمت اصلی تقسیم شده است که شامل 40 بیوم مختلف (جامعه گیاهان و جانوران) می‌شود. در طراحی جهان بازی هدف ما این بود که هر نقطه قابل مشاهده‌ای، قابل دسترس است. البته در این زمینه چند استثنا نیز وجود دارد. شما به جنگل‌های سرسبز، زمین‌های باتلاقی و کوه‌های یخ زده سفر خواهید کرد. ما الهامات زیادی از فیلم‌ها، بازی‌ها و نقاشی‌ها گرفته‌ایم و می‌خواهیم یک دنیای معتبر و باورپذیر خلق کنیم که شما را به خودش برای گشت و گذار فرا بخواند.

Ghost of Tsushima در سال 1274 در جزیره سوشیما جریان دارد. این جزیره در آن بازه تحت حمله مغول‌ها قرار داشته و شما کنترل یک سامورایی، جین ساکای، را در اختیار دارید. بعد از نابودی قبیله جین، او راه یک روح را در پیش می‌گیرد تا جزیره را از چنگال مغول‌ها ازاد کند. تمرکز زیادی از داستان بر روی شخصیت جین و دوگانگی وجودی اون با کد سامورایی‌ها هست. جهان Ghost of Tsushima بسیار بزرگ است و استودیو توسعه دهنده قول 40 تا 50 ساعت گیم‌پلی را به طرفداران داده است.

عنوان Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ ژولای مصادف با جمعه ۲۷ تیرماه، به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس