سقوط تیر چراغ برق دختر شاهرودی را روانه بیمارستان کرد


سقوط تیر چراغ برق  دختر شاهرودی را روانه  بیمارستان کرد

شاهرود – ایرنا – معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: سقوط تیر چراغ برق در جاده سلامتی شاهرود  یک دختر نوجوان  را راهی بیمارستان کرد.

ناصر سلمانپور پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۸و ۴۰ دقیقه روی داد و این دختر سیزده ساله را دچار شکستگی جمجمه نمود .

وی با بیان اینکه کارشناسان پایگاه چهارم اورژانس ۱۱۵ شاهرود مستقر در بیمارستان بهاربه محض اطلاع به محل حادثه اعزام شدند ،ادامه داد: کارشناسان اورژانس پس از انجام کارهای نخستین ، مصدوم را که از ناحیه سر و جمجمه مصدوم شده بود ، برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی دراین مرکز آماده است.

جاده سلامتی شاهرود به طول تقریبی چهار کیلومتر در مسیر گلزار شهدای گمنام برای استفاده ورزشکاران و خانواده ها در مجموعه پارک آبشار شاهرود ساخته شده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط