تکذیب استعفا رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در شرایط تاخت و تاز کرونا


تکذیب استعفا رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در شرایط تاخت و تاز کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با انتشار این خبر، شایعه استعفای دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان را تکذیب کرد و گفت: شایعه استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی به هیچ‌وجه صحت ندارد.

آرزو فلاحی در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی در خصوص استعفای دکتر رضاعی اظهار کرد: استعفا شایعه‌ای ساختگی و بدون سند است.

آرزو فلاحی با اشاره به ایجاد هماهنگی و ارتباط دانشگاه با دستگاه‌های استان در کنترل بیمار کرونا عنوان کرد: دکتر رضاعی ‌و ‌مدیریت دانشگاه بدون ‌توجه به اهداف شایعه پردازان تمام انرژی خود را برروی مدیریت بحران کرونا متمرکز نموده است و به چیزی جز سلامت مردم و همکاران خط مقدم نبرد با کرونا نمی اندیشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان کردستان، وی با اشاره به اینکه استعفا در این شرایط سهمگین به معنای فرار از مسوولیت و عدم تعهد است گفت: تمامی همکاران دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همدلی، همبستگی وانسجام، جان برکفانه در نبرد بزرگ مبارزه با کرونا مشارکت دارند.

از چند روز گذشته شایعه‌ای مبنی بر استعفای «دکتر فرزین رضاعی»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در فضای مجازی منتشر شده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟