مهاجری: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد/ منتظریم حریف اشتباه کند و از آن استفاده کنیم


مهاجری: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد/ منتظریم حریف اشتباه کند و از آن استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که پرسپولیس با عناوینی که کسب کرده، نیازی به تمجید او ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری درباره دیدار فردا (جمعه) تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این اولین نشست خبری من در تبریز است که خوشحالم دوباره در جو فوتبال تبریز قرار گرفتم. البته شرایط امسال با سال گدشته متفاوت است. از مالک، مدیرعامل و تماشاگران نساجی که مدتی در خدمت آنها بودم، تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند و خاطرات خوبی برای هم رقم زدیم.

وی با ابراز امیدواری به موفقیت نساجی در ادامه لیگ تصریح کرد: از منطقه‌ای فوتبال‌خیز به نقطه فوتبال‌خیز دیگری می‌آیم که فوتبال در خون مردم است و امیدوارم دوباره این امانت را به سرمنزل مقصود برسانیم. بازی‌ها فشرده و شرایط حساس است.

سرمربی ماشین‌سازی درخصوص دیدار این تیم برابر نفت مسجدسلیمان بیان کرد: در فرصت کمی که پیش از این مسابقه داشتم، مجبور بودم تیم را از لحاظ روانی بالا بیاورم. در نیمه اول در حد ماشین‌سازی نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر بودیم و تا آستانه گلزنی رفتیم که واکنش دروازه‌بان نفت یا بی‌دقتی مهاجمان ما باعث شد امتیاز حساسی از دست بدهیم.

مهاجری با تمجید از شاگردان گل‌محمدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد. این تیم در سه دوره قهرمان شده و امسال هم شانس اول قهرمانی است. با این وجود قول می‌دهم که بچه‌ها واقعاً می‌خواهند گذشته را که نتایج خوبی نگرفتیم، جبران کنند. بچه‌ها نیاز به خودباوری دارند. دو بازی در خوزستان در زمان کمی داشتیم که بیشتر روی روان و شکل‌های سایه‌زنی کار کردیم. امیدوارم فردا ضمن ارائه بازی خوب، به نتیجه لازم هم برسیم که دوراز ذهن نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش به دنبال پیروزی است یا تساوی، گفت: تمام تلاش ما برای بردن است. سال گذشته هم تا دقایق پایانی برابر پرسپولیس پایاپای و حتی در دقایقی بهتر از حریف بودیم، اما در دقایق پایانی شکست خوردیم. همه چیز دست ما نیست، اما توان ما این است که دروازه خود را بسته نگه داریم - نه اینکه دفاع کنیم - و گل بزنیم. به دنبال ارائه بازی منطقی، نسبت به شرایط هستیم.

سرمربی ماشین‌سازی درخصوص اینکه هفته گذشته از یک تعویض خود استفاده نکرد، اظهار داشت: بازی قبل چهار تعویض کردیم، اما تعویض باید کیفیت تیم را بالا ببرد. مطابق نیاز تیم، بین دو نیمه و دو تعویض در نیمه دوم داشتیم تا شرایط بازی برگردد. منطقی نیست که پنج تعویض کنیم و هماهنگی خود را از دست بدهیم.

مهاجری در ادامه افزود: تعویض باید به ما کمک کند و اگر به توان ما اضافه کند، از حداکثر ظرفیت تعویض استفاده می‌کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز است، اما در فوتبال نیاز به تلاش و تمرین داریم تا به هماهنگی برسیم. زمان کمی داریم و شرایط ریسک ما کم است. همچنین منتظریم حریف اشتباه کند تا از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی