حناچی دل به مترو دهد می‌توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم


حناچی دل به مترو دهد می‌توانیم 12 ایستگاه افتتاح کنیم

رکنا: هاشمی درباره وعده مدیریت شهری برای افتتاح هر ماه یک ایستگاه مترو توضیحاتی داد.

متروی تهران/ به گزارش رکنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران از پیشرفت بخش شمالی خط 7 بازدید کرد. وی درباره پیشرفت مترو گفت: از روند پیشرفت بخش شمالی خط ۷ و تقاطع آن با خط ۱۰ که در منطقه ۲ واقع در میدان کتاب بازدید داشتم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در بازدید خود از روند ساخت خط ۱۰ مترو گزارشی ارائه و ساز و کار ساخت ایستگاه تقاطعی و اتصال خط ۷ و ۱۰ و دستگاه TBM تشریح شد.

هاشمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی قرار است تا شهریورماه ایستگاه برج میلاد افتتاح شود و به همین علت بازدیدی نیز از آخرین وضعیت این ایستگاه داشتم و در ادامه توضیحاتی از روند اعتبارات، اوراق مشارکت و نحوه استفاده از روش TOD (خیابان کامل) ارائه شد.

تذکر هاشمی برای افتتاح ماهانه یک ایستگاه

او با اشاره به قول مدیریت شهری برای افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو گفت: در بازدید خود تذکرات لازم را برای عمل به وعده افتتاح ماهانه یک ایستگاه دادم تا بر اساس وعده‌های داده شده به روند احداث مترو سرعت بخشیده شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت شهری می‌تواند به وعده افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو عمل کند گفت: پیشرفت ایستگاه‌های در دست احداث نزدیک به ۸۰ درصد است و اگر آقای حناچی دل به مترو بدهد می‌توانم به وعده داده شده مبنی بر افتتاح ۱۲ ایستگاه در سال جاری عمل کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر