دولت برای بهره‌برداری سریعتر کارخانه سیمان راسک تلاش می‌کند


دولت برای بهره‌برداری سریعتر کارخانه سیمان راسک تلاش می‌کند

چابهار- ایرنا- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت برای بهره‌برداری سریعتر کارخانه سیمان راسک تلاش میکند تا شاهد اشتغال و توسعه در این منطقه از استان سیستان وبلوچستان باشیم.

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنه در بازدید از کارخانه سیمان تیس راسک اظهارداشت: برای جهش تولید و اشتغال از هیچ کوششی در نقاط مختلف کشور دریغ نمی‌کنیم و سعی در تکمیل کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نیمه تمام داریم.

وی افزود: بازدید از این کارخانه در هفته پنجم پویش ملی "تولید، تداوم امید" نشان از اهمیت تسریع در افتتاح چنین کارخانه‌هایی است تا بتوانیم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته و اگر موانعی وجود دارد پیگیری و رفع شوند.

فرماندار راسک نیز اظهارداشت: عملیات اجرایی کارخانه سیمان تیس راسک از سال ۱۳۸۲ در زمینی به مساحت ۶۰۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۶۳ هزار و ۴۱۳ مترمربع در این شهرستان آغاز شده و در زمینه تولید سیمان خاکستری با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن فعالیت خواهد کرد.

سلیم کدخدا با اشاره به اینکه این کارخانه بیش‌از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه اواخر امسال افتتاح می‌شود تا زمینه اشتغال بیش‌از ۳۵۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شود.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری ثابت این طرح سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت ریالی و ۲۶.۵ میلیون دلار ارزی است.

حسین مدرس خیابانی چهارشنبه شب به منظور افتتاح سه طرح صنعتی وارد سیستان و بلوچستان شد.

در هفته پنجم پویش ملی «تولید ، تداوم امید» سه طرح صنعتی و بازرگانی با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۲۳۰ نفر به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

شهرستان راسک در جنوب سیستان وبلوچستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت