بدهی 32 میلیارد تومانی مشترکان ملایری به شرکت برق


بدهی 32 میلیارد تومانی مشترکان ملایری به شرکت برق

همدان- ایرنا- مدیر توزیع برق ملایر گفت: مشترکان این شهرستان 32 میلیارد تومان به شرکت توزیع برق بدهی دارند که بیشترین میزان این بدهی در بخش مصارف خانگی روستایی و شهری است.

رضا شیردره روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران پایین بودن میزان وصول مطالبات را یکی از چالش‌های این حوزه برشمرد و افزود: پرداخت به موقع مطالبات موجب ارتقای خدمات به شهروندان خواهد شد.

وی جلب رضایت‌مندی مردم، ارتقای شاخص‌های شرکت توزیع نیروی برق و جلب رضایت مسوولان این شهرستان را سه هدف عمده برشمرد و ضمن درخواست کمک و همکاری اصحاب رسانه برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهرستان، رسانه‌ها را مبنای توسعه پایدار و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست.

مدیر توزیع برق ملایر مدیریت مصرف برق را یک اصل مهم به ویژه در زمان پیک مصرف عنوان و بیان کرد: با توجه به ۲ زمان پیک مصرف بین ساعت‌های ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۴ شب(پیک شبانه)، از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور مشوق‌هایی برای مشترکانی که میزان مصرف خود را در این مدت مدیریت کنند، در نظر گرفته‌ایم.

شیردره ادامه داد: در صدد هستیم امسال میزان تلفات برق را کاهش داده و به ۱۷ درصد برسانیم.

وی اصلاح نرخ انرژی توزیع نشده و رساندن این نرخ به ۲ و ۲ دهم دقیقه در شهرستان را از دیگر برنامه‌های امسال برشمرد و تاکید کرد: در تلاش هستیم اداره توزیع برق ملایر در تمامی ارزشیابی‌های شهرستان پیشرو باشد.

مدیر توزیع برق ملایر اصلاح زیرساخت‌های برق این شهرستان را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و فرماندار ویژه ملایر در راستای تخصیص اعتبارات خوب به حوزه برق و تعمیر فیدرهای بحرانی شهرستان را قابل تقدیر خواند.

شیردره اعتبارات امسال مدیریت توزیع برق ملایر را ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم این رقم اعتبارات تا پایان سال افزایش یابد، در حالیکه از محل اعتبارات استانی نیز فرماندار ویژه ملایر اعتبار خوبی به این حوزه اختصاص داد.

وی بیان کرد: در راستای اصلاح زیرساخت‌های برق شهرستان، پست فوق توزیع برق ملایر ۴ در منطقه شهرک ولیعصر(ع) و مسکن مهر در دست اجرا است و تاسیسات فوق توزیع آن نصب شده و خروجی فشار متوسط و بارگیری از این پست طی هفته‌های آینده به نتیجه می‌رسد و مشکل برق این منطقه رفع خواهد شد.

مدیر توزیع برق ملایر اصلاح زیرساخت‌های برق در بخش کشاورزی و گلخانه‌ها، تکمیل روشنایی بلوار مرزداران و معابر بلوار خلیج فارس را از دیگر طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم ۳۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف فرسوده شهرستان را به شبکه کابل خودنگهدار تبدیل کنیم که با اجرای این طرح علاوه بر اصلاح مبلمان شهری، سرقت و تلفات برق نیز کاهش می‌یابد.

شیردره با بیان اینکه هنگام ساخت و ساز، رعایت حریم شبکه‌های برق رعایت نمی‌شود، از شهروندان ملایری درخواست کرد: قبل از هرگونه ساخت و ساز استعلام‌های لازم را از اداره برق اخذ کنند.

وی تامین برق مطمئن و پایدار را شاخص مهم شرکت توزیع نیروی برق عنوان کرد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی از سال گذشته سامانه پاسخگوی هوشمند به منظور اطلاع‌رسانی از خرابی‌ها و مشکلات ایجاد شده راه‌اندازی شده است.

مدیر توزیع برق ملایر با بیان اینکه به‌زودی اطلاعیه خاموشی‌ها به سمع و نظر شهروندان می‌رسد، با اشاره به قرار گرفتن برخی تیرهای برق وسط معابر و خیابان‌های شهر و ایجاد نارضایتی تاکید کرد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی که تعریض را انجام می‌دهند، مسوول جابجایی تیرهای برق هستند، ما نیز آمادگی داریم به دستگاه‌هایی همچون شهرداری و بنیاد مسکن در جابجایی این تیرها کمک کنیم.

در حال حاضر شهرستان ملایر دارای ۱۲۷ هزار مشترک برق است.

این شهرستان دارای یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط، یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف و ۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه پست توزیع برق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد