ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است


ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است

تهران – ایرنا - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی در محدوده هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است و خودروها به کندی تردد دارند.

سرهنگ سیاوش محبی عصر پنجشنبه با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های شرق استان تهران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی فردا جمعه بیستم تیر ماه، افزود: فردا در صورت افزایش بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال و آب اسک به طرف رودهن از ساعت ۱۷ تا۲۴ یکطرفه خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در مسیرهای هراز و فیروزکوه تاکنون حادثه ای گزارش نشده و گره ترافیکی مشاهده نمی شود.

محبی با اشاره به ادامه اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راهور اظهار داشت: این طرح از یکم تیر ماه سالجاری آغاز و تا۳۱ شهریور ماه ادامه داشته و برخوردبا تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

وی ادامه داد: پلیس راهور با سرعت و سبقت غیر مجار و حرکات مخاطره آمیز برخورد می کند و خودروهایی که دو تخلف همزمان داشته باشند ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: نیروهای پلیس راهور با به کارگیری حداکثر توان خود به لحاظ تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی آماده به کار خواهند بود و با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی می شود.

محبی یادآور شد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم قبل سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود مطمئن شوند و در طول سفر از ارتکاب تخلفاتی نظیر؛ سرعت و سبقت غیر مجاز، صحبت کردن با تلفن همراه، خودداری کرده و با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر