پیام تسلیت دهقانکار برای درگذشت رضا افضلی


پیام تسلیت دهقانکار برای درگذشت رضا افضلی

ایوب دهقانکار، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت رضا افضلی، او را فرهیخته‌ای پرتلاش، خودساخته و چهره‌ای نامدار معرفی کرد که تا واپسین روزهای پرثمر زندگی‌اش، وقت خود را صرف گسترش ادبیات، فرهنگ و هنر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایوب دهقانکار، مدیرعامل موسسه فراگیر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ارسال پیامی، درگذشت رضا افضلی، شاعر، پژوهشگر و استاد دانشگاه را به اهالی فرهنگ، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دهقانکار برای درگذشت رضا افضلی آمده است:

«خبر درگذشت شاعر نامدار و پژوهشگر فاضل، زنده‌یاد رضا افضلی موجب تاسف و تاثر فعالان حوزه فرهنگ، ادب و هنر شد. زنده یاد افضلی، فرهیخته‌ای پرتلاش، خودساخته و از چهره‌های نامدار فرهنگ و هنر بودند که تا واپسین روزهای پرثمر زندگی خویش، وقت خود را صرف گسترش ادبیات، فرهنگ و هنر کرد و با آثار و تالیفات ارزنده، خدمات ارزشمندی را از خود در فضای فرهنگی جامعه ایران به یادگار گذاشت.

وی با خلق آثار ماندگاری همچون «در شهر غم گرفته پاییز»، «نگاهی از ساحل به دریا»، «آهوی ارغوانی» و «شناخت نامه محمد قهرمان» برای شکوفایی، بالندگی، ماندگاری و استواری درخت پربار فرهنگ ایران زمین از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به اهالی فرهنگ و ادب به ویژه خانواده مکرمش، از درگاه خداوند سبحان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می کنم.»

رضا افضلی، صبح امروز (پنجشنبه ۱۹ تیر) در سن ۷۲ سالگی از دنیا رفت.

پیام تسلیت دهقانکار برای درگذشت رضا افضلی

۵۷۵۷

کد خبر 1408426

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق