طرح جامع موزه دفاع مقدس بیرجند در دستور کار قرار گرفت


طرح جامع موزه دفاع مقدس بیرجند در دستور کار قرار گرفت

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع موزه دفاع مقدس شهر بیرجند در دستور کار قرار گرفته و این ظرفیت را دارد که در ردیف باغ موزه‌های برتر کشور باشد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال‌الدین میرجعفریان در نشست ساماندهی موزه دفاع مقدس شهر بیرجند افزود: کارهای بزرگ زیادی در استان انجام شده اما کار برای شهدا معنویت و برکت خاصی دارد و اطمینان داریم پروژه فاخر و ماندگاری به سرانجام خواهد رسید.

وی با تشریح ضرورت‌های اجرایی شدن طرح گفت: پس از تهیه طرح و زمین باید نیازمندی‌های زیرساختی، متناسب با شرایط فعلی و آینده احصا شود تا دستگاه‌های مربوطه براساس آن برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آماده‌سازی مکان پروژه با محوریت سپاه پاسداران و با همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن استان صورت می‌گیرد و در صورت نیاز از سایر ارگان‌ها نیز استفاده خواهد شد.

وی گفت: چهار دستگاه شهرداری بیرجند، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و برق باید طرح‌های اجرایی خود را آماده و در جلسه آینده ارائه کنند.

این نشست پیرو بازدید ۲ روز پیش استاندار خراسان جنوبی از پروژه موزه دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد.

محمدصادق معتمدیان هفدهم تیرماه در این بازدید که جمعی از مسوولان استان نیز حضور داشتند، بر هم‌افزایی و استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403