فرماندار: بودجه 268 طرح در همدان تامین شد


فرماندار: بودجه 268 طرح در همدان تامین شد

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: 142میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل 268 طرح مختلف این شهرستان اختصاص یافت.

حسین افشاری روز پنجشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: این میزان اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح های شهرستان از پنج محل پیش بینی و ابلاغ شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل ۲۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی، یک و نیم میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و ۳۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان هم از اعتبار متوازن است.

افشاری با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است خاطرنشان کرد: طرحهای مردم محور و آنها که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار هستند در اولویت قرار گرفته اند تا سریعتر به بهره برداری برسند.

۵۰ طرح ملی سهم همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز از وجود ۵۰ طرح عمرانی در همدان خبر داد و گفت: این طرح ها با برخورداری از ردیف بودجه ملی در حال اجرا هستند.

حمیدرضا حاجی بابایی به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: با جدیت طرح های ملی را پیگیری کنند تا زودتر به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم باید هدف همه مدیران باشد افزود: همه ما مسوولیت سنگینی برعهده داریم که باید به بهترین شکل آن را انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید