مربیان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد سه نمایش عروسکی تولید کردند 


مربیان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد سه نمایش عروسکی تولید کردند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیان زن کانون پرورش فکری این استان سه نمایش عروسکی به سفارش و با مشارکت حوزه هنری استان تولید کردند. 

کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید این نمایش های عروسکی در کهگیلویه و بویراحمد در راستای همکاری با هشتک «همدلی و کمک مؤمنانه» بوده است.

وی افزود: اسامی این نمایش های عروسکی شامل «دعای زمینی موش کوچولو» به کارگردانی جمیله فلاحی، «فرشته ای از آسمون» به کارگردانی فرشته حق نظری و «ماهی رنگین کمان» به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایش های عروسکی علاوه بر برخورداری از جذابیت کودکانه برای تماشای افراد بزرگسال نیز جذاب خواهند بود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: هر سه نمایش عروسکی تولیدی از سوی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد متناسب انتشار از طریق فضای مجازی هستند.

وی ابراز داشت: این نمایش های عروسکی به زودی از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نشانی artyasuj.ir منتشر و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق