نماینده یزد و اشکذر در مجلس: مسوولان مشکلات اقتصادی مردم را رسیدگی کنند


نماینده یزد و اشکذر در مجلس: مسوولان مشکلات اقتصادی مردم را رسیدگی کنند

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان با همدلی و برنامه‌ریزی در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رسیدگی کنند.

محمدصالح جوکار روز پنجشنبه به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ( ۱۴ الی ۲۰ تیر ) در جمع بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی حوزه انتخابیه خود افزود: رسیدگی به مطالبات مردم و تلاش برای کاهش مشکلات اقتصادی در اولویت کارها قرار گیرد .

وی ادامه داد: با همت و پیگیری مسوولان و همکاری بخشداران ضروری است تا با طرح و برنامه مدون و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان از سنگین شدن بار بیشتر اقتصادی بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه جلوگیری شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: حل نیازها و پاسخگویی به مطالبات بر حق شهروندان جزو رسالت‌های اصلی مدیران در هر پست و مقامی است که تحقق آن موجب جلب اعتماد و دلگرمی بیشتر به نظام اسلامی است .

جوکار گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام تحریم‌ها و تهدیدهای خود را ادامه می‌دهند ولی با حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی و تلاش جدی می‌توان بر تمامی مشلات غلبه کرد و این کار قطعا محقق می‌شود.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به گسترش شیوع کرونا یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران با ضدعفونی کردن معابر و مراکز عمومی و توصیه به مردم برای استفاده از ماسک نسبت به کاهش ابتلا به این بیماری تلاش کنند.

در این نشست بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران به تبیین فعالیت‌های خود پرداختند و برای مشکلاتی نظیر تأمین آب شرب اکرم‌آباد، بوی نامطلوب فاضلاب در اشکذر و زارچ و همچنین گسترش بخش کشاورزی و اشتغالزایی را در روستاها خواستار شدند.

بیش از نیمی از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان در شهرستان یزد سکونت دارنده و بخش مرکزی این شهرستان از کانون‌های مهم جمعیتی است.

استان یزد ۲۴ شهر و ۱۰ شهرستان و ۲۱ بخشداری دارد .

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۹۹۵ نفر بستری شدند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۹۷ هزار زمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روزهای گذشته شرایط خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در قرمز است و استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022