خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس از نظر رقیب یحیی


خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس از نظر رقیب یحیی

مهاجری سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز گفت: اهل پیشگویی مسابقات نیستم، اما مطمئن هستم بازیکنانم روز سختی برای پرسپولیس رقم خواهند زد. نوشته خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس از نظر رقیب یحیی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس از نظر رقیب یحیی

مهاجری: ترابی خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس است ؛ بازیکنان ماشین‌سازی انگیزه زیادی برای این بازی دارند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵
خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس از نظر رقیب یحیی

مهاجری سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز گفت: اهل پیشگویی مسابقات نیستم، اما مطمئن هستم بازیکنانم روز سختی برای پرسپولیس رقم خواهند زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس در یکی ازحساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وچهارم درحالی به مصاف هم می‌روند که تیم میزبان دیدار قبلی خود در مسجدسلیمان را واگذار کرده است. با این وجود محمدرضا مهاجری سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز بسیار امیدوارانه از بازی با پرسپولیس حرف می‌زند و…

آقای مهاجری، برای بازی با پرسپولیس آماده هستید؟

محمدرضا مهاجری گفت:

بله، این بازی یک بازی خاص است و همه بازیکنان ماشین‌سازی انگیزه زیادی دارند. من این روحیه و انگیزه بالا را نزد بچه‌ها می‌بینم.

هفته گذشته در مسجدسلیمان به نفت باختید.

محمدرضا مهاجری گفت:

شاید در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم نمایش متفاوتی ارائه کردیم و اگر گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان نبود، چه بسا می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. با این حال مهدی تارتار تیم خوب و قابل احترامی ساخته و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند.

چند بازیکن خود را هم در مسجدسلیمان در اختیار نداشتید. برای بازی با پرسپولیس که این مشکل را ندارید؟

محمدرضا مهاجری گفت:

نه خدا را شکر. بابک مرادی و شاهین توکلی دو بازیکن تأثیرگذار ما به دلیل ۴ کارته بودن در مسجدسلیمان غایب بودند و حالا انگیزه فراوانی برای بازی با پرسپولیس دارند.

به نظر شما خطرناک‌ترین بازیکن فعلی پرسپولیس کیست؟

محمدرضا مهاجری گفت:

مهدی ترابی نه تنها ستاره پرسپولیس، بلکه ستاره لیگ است. در بازی رفت نساجی و پرسپولیس که من مربی بودم، دیدم ترابی از یک لحظه غفلت هافبک‌های ما استفاده کرد و زهرش را ریخت درحالی که کل بازی دست ما بود و حالا باید مراقب او باشیم. البته پرسپولیس بازیکنان خطرناک زیادی دارد حتی این مهدی عبدی جوان!

این درست است که مهدی عبدی در تمرینات پیش‌فصل نساجی شرکت کرد و شما جوابش کردید؟!

محمدرضا مهاجری گفت:

نه، مهدی عبدی دو جلسه آمد سر تمرین ما تست داد، اما ناگهان خودش رفت. من او را جواب نکردم ولی شرایط آن زمان نساجی خیلی مناسب نبود. تغییرات مالکیتی داشتیم و در آن وضعیت اصلاً تمرکز نداشتیم. ما حتی در تأمین آب معدنی هم مشکل داشتیم تا اینکه دوباره مالکان قدیمی نساجی تیم را پس گرفتند. متأسفانه در همان اوضاع و احوال حواس‌مان به مهدی عبدی نبود و…

لابد می‌دانید پرسپولیس هم مشکلات زیادی دارد. از جمله مصدومیت چند بازیکن به همراه اعتراض مربیان و بازیکنان این تیم به بدقولی‌های مالی باشگاه و… این به نفع تیم شما نیست؟

محمدرضا مهاجری گفت:

پرسپولیس به هر حال پرسپولیس است. این تیم چند سالی می‌شود در فوتبال ایران نتیجه گرفته و بازیکنانش اعتماد به نفس بالایی دارند، اما ما هم در خانه بازی داریم. می‌خواهیم نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم که در خور فوتبال شورانگیز آذربایجان و تبریز باشد.

بازی را با چه نتیجه‌ای پیش‌بینی می‌کنید؟

اهل پیشگویی مسابقات نیستم، اما مطمئن هستم بازیکنانم روز سختی برای پرسپولیس رقم خواهند زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا