با این خوردنی بدون رژیم سریع لاغر می شوید!


اگر تصمیم به لاغر شدن دارید توصیه‌های ساده، اما مفید ما را بخوانید.

یک متخصص تغذیه در مقاله‌ای می‌نویسد: برای از دست دادن وزن، نیازی به خوردن کمتر ندارید - فقط باید به موقع غذا بخورید. اگر شروع به خوردن غذا در یک زمان مشخص، چهار بار در روز کنید، در یک هفته از یک تا ۲.۵ کیلوگرم از دست می‌دهید ولاغرمی شوید.

آجیل شیرین زندگی‌بخش
چنین روشی به عنوان محیط داخلی پایدار در بدن باقی می‌ماند. یعنی بدن همیشه با هر شرایطی سازگار می‌شود. افراد دارای اضافه وزن اغلب کم غذا ​​می خورند. اما باید سعی کنند که متابولیسم بدنشان تند شود، مثلا اب بیشتری بنوشند.

بله، اگر از صبحانه، ناهار یا شام غافل شوید و از این طریق تعداد کالری را کاهش دهید، می‌توانید وزن خود را کاهش دهید. اما انرژی کافی نخواهید داشت.

ثانیا، هنگامی که کل رژیم غذایی یک بار در روز است، به ناچار بقیه زمان - تنقلات شور و شیرین که موجب تحریک پانکراس، یعنی موجب التهاب لوزالمعده را می‌خورید.

با این خوردنی بدون رژیم سریع لاغر می شوید!

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که دانشمندان دانشگاه هاروارد به با بررسی تاثیر رژیم غذایی بر سلامت بیش از ۲۰۰ هزار نفر اثبات کردند که مصرف یک وعده آجیل دوبار در هفته بیماری‌های قلبی و عروقی را تقریبا ۲۵ درصد کاهش می‌دهد و به همین ترتیب مرگ بر اثر سکته را هم کاهش می‌دهد. در این تحقیق طولانی که ۳۲ سال طول کشید و با شرکت ۲۱۰ هزار پرستار و دکتر انجام شد. آن‌ها هر دو سال یکبار پرسشنامه‌ها را پر می‌کردند و در آن شیوه زندگی و رژیم خود را توصیف می‌کردند. دانشمندان به این نتیجه رسیدند که آجیل‌ها در جلوگیری از سکته و بیماری‌های قلبی و عروقی مفید هستند. اجیل‌هایی مثل: گردو، بادام، فندق، بادام هندی، پسته و همچنین بادام زمینی.

با این خوردنی بدون رژیم سریع لاغر می شوید!

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

8 راه برای جذاب و دوست داشتنی بودن | 14.6 هزار زمان واریز افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین ‌اجتماعی اعلام شد | 7.4 هزار دیگر انتظار کاهش قیمت طلا را نداشته باشید | 4.4 هزار بازتاب حرکت غیراخلاقی آزمون در رختکن زنیت | 2.4 هزار خبر خوب برای قیمت خودرو در بازار | 2.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان