برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به صورت مجازی


برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به صورت مجازی

شفقنا – دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و تجوید قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود. به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج‌ا‌لبلاغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضازاده‌ جویباری، مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و...

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به صورت مجازیبرگزاری دوره‌های آموزشی قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به صورت مجازی

شفقنا – دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و تجوید قرآن مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج‌ا‌لبلاغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضازاده‌ جویباری، مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و تجوید قرآن به صورت مجازی و آنلاین خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع روزافزون کرونا و لزوم حفظ سلامت آحاد جامعه، رویکرد مؤسسه به برگزاری دوره‌های مجازی تقویت شده از این رو در ماه‌های گذشته دوره‌های آموزش صوت و لحن و تجوید را به صورت آنلاین آغاز کرده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

رضا‌زاده‌جویباری به اهتمام و علاقه مردم به فراگیری قرائت و تجوید قرآن اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم برگزاری این دوره‌های آموزشی، ثبت‌ نام دوره‌های فوق از ۲۱ تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها به روش نوین و با سبک جدید تدریس می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://۲noor-reg.ir/form۷/ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۵۴۸۰ داخلی ۱۱۰ و ۱۴۱ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، تاکنون ۲۰ دوره از دوره‌های مجازی روان‌خوانی، صوت و لحن و تجوید با همکاری مؤسسات قرآنی از سوی مؤسسه قرآن و نهج البلاغه به همت مجتبی شعاعی برگزار شده و در حال حاضر نیز علاوه بر علاقه‌مندان داخل کشور کلاس‌های خصوصی و عمومی به صورت آنلاین برای تعدادی از متقاضیان کشورهای استرالیا، انگلیس، نروژ و آلمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن