30 هزار دلار از قاچاق در مریوان کشف و ضبط شد


30 هزار دلار از قاچاق در مریوان کشف و ضبط شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 30 هزار دلار قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد و 690 میلیون ریال در شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

سردار علی آزادی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فردی که بصورت سازمان یافته مشغول جمع آوری دلارهای بازار ارز خارجی در شهرستان مرزی مریوان بود را شناسایی و دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد متهم این دلارها را به طور ماهرانه‌ای در ماشین های ترانزیتی جاساز و قصد داشت برای همدستانش به کشورهای همسایه بفرستد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۳۰۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۱۲فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سنندج

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرودر سطح شهرستان سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: ماموران با کارهای اطلاعاتی یک سارقان سابقه دار را با هماهنگی قضائی در سنندج شناسایی و دستگیرکردند.

وی اضافه کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته در رویارویی با دلایل و مدارک ارائه شده به۱۲ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همکاری پنج مالخر اعتراف، اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد و سارقان همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سقز

فرمانده انتظامی سقز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران پلیس سقز با همکاری شهرداری سقز با هدف پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب شهر سقز اجرا شد.

سرهنگ حمید رضایی اظهار داشت: در این طرح ماموران پلیس سقز و ماموران شهرداری پاکسازی این مکان آلوده وجرم خیز در شهر سقز اقدام و موفق به دستگیری تعدادی از معتادان متجاهر وکارتن خواب شدند، ضمن اینکه در این طرح مقدار ۷۳۰ گرم موادمخدر ازنوع تریاک، بهمراه آلات و ادوات استعمال مواد از متهمان کشف شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و پاکسازی محلات، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، تهیه و توزیع مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022