ویزای کار علیرضا بیرانوند صادر شد/ سنگربان تیم ملی سه‌شنبه در بلژیک


ویزای کار علیرضا بیرانوند صادر شد/ سنگربان تیم ملی سه‌شنبه در بلژیک

فرآیند خروج بیرانوند از کشور تسریع شده تا با صدور ویزا و همچنین ارسال بلیط، باشگاه آنتورپ بلژیک هفته آتی مهیای معرفی خرید جدیدش باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعطیلی ایرلاین‌ها و متعاقباً لغو پروازهای بین‌المللی در دوران پانادمی کرونا در جهان، لطمه بزرگی به علیرضا بیرانوند زد تا در سفر او به بلژیک و معرفی به تیم جدیدش تعویق بیفتد. علیرضا بیرانوند که پس از فروکش کردن تب کرونا در کشور و بازگشایی مرزها برای خروج از کشور به فرودگاه هم رفته‌ بود اما با مشکل ویزا مواجه شد تا مدت زمان بیشتری را در ایران بماند.

سنگربان تیم ملی برای برطرف کردن مشکل روادیدش حتی به دیدار عباس عراقچی هم رفت و از علی قلی‌زاده، لژیونر شاغل در فوتبال بلژیک نیز برای خروج سریع‌تر از ایران کمک گرفت اما با تعلل و مشکلات زیاد خروج او از کشور، فرصت اعلامی باشگاه آنتورپ بلژیک تمام شد و این باشگاه طی نامه‌ای حضور بیرانوند در تمرینات و مسابقات تیم پرسپولیس را ممنوع اعلام کرد.

پس از پیگیری‌های بسیار توسط گلر شماره یک تیم ملی، او بالاخره توانست ویزای کار خود را دریافت کند و برای سه‌شنبه آتی راهی کشور بلژیک و تیم جدیدش، آنتورپ شود.

باشگاه بلژیکی برای بیرانوند بلیطی تهیه کرده تا خرید جدیدش برای پیوستن به تمرینات پیش فصل ژوپیلرلیگ هرچه زودتر به این کشور سفر کند.

لیگ بلژیک با شیوع کرونا در این کشور نیمه‌کاره به پایان رسیده بود و حالا تیم آنتورپ برای شروع قوی‌تر فصل آتی از حضور گلر سابق پرسپولیس و مرد شماره یک تیم ملی ایران بهره خواهد برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل