مالکم و ماری، فیلمی که مخفیانه در دوران کرونا ساخته شد


مالکم و ماری، فیلمی که مخفیانه در دوران کرونا ساخته شد

تهران- ایرنا- سم لوینسون، درام «مالکم و ماری» که اثری شبیه به فیلم سینمایی «داستان ازدواج» است را در دوران کرونا، مخفیانه در یک لوکیشن ساخت.

به گزارش اینترتیمنت ویکلی، سم لوینسون خالق سریال سرخوشی، با همکاری زندیا و جان دیوید واشنگتن در دوران همه‌گیری ویروس کرونا مخفیانه فیلمی به تولید رسانده است. این فیلم که مالکم و ماری (Malcolm Marie) نام دارد بین ۱۷ ژوئن تا ۲ ژوئیه (۲۸ خرداد تا ۱۲ تیر) در کالیفرنیا تصویربرداری شده است. این پروژه اگرچه مخفیانه ضبط شده اما صنف نویسندگان، بازیگران و کارگردانان آن را تأیید کرده‌اند و عوامل با رعایت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلوی دوربین رفته‌اند.
از داستان مالکم و ماری اطلاعاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود که فیلم یادآور داستان ازدواج (Marriage Story ) است و مضامین اجتماعی مختلفی که دنیا در حال تجربه است در آن وجود دارد. تولید پروژه در یک لوکیشن صورت گرفته و سعی شده از تهویه‌ هوا استفاده شود.
تمامی عوامل و بازیگران پیش از ورود به محل فیلمبرداری به مدت دو هفته در خانه‌های مجزا ساکن و قرنطینه شده‌اند. آن‌ها پس از ملاقات با یکدیگر نیز فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت و و از ماسک استفاده کردند. بازیگران در محوطه‌ باز تمرین کردند تا بهتر بتوانند فاصله‌ اجتماعی را حفظ کنند، در حین فیلمبرداری هیچ‌کس اجازه‌ ورود یا خروج نداشته است.
لوینسون بودجه‌ این پروژه‌ را با همکاری همسرش اشلی، زندیا، واشینگتن و کوین توران تهیه‌کننده تأمین کرده است. او در سریال سرخوشی با زندیا همکاری کرد و اواسط ماه مارس فیلمبرداری فصل دوم را متوقف کرد. مارسل ریو فیلمبردار سریال سرخوشی و مایکل گراسلی طراح صحنه در فیلم سینمایی مالکم و ماری با وی همکاری کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق