اولویت اصلی طرح های عمرانی قم ایمنی و کیفیت است


اولویت اصلی طرح های عمرانی قم ایمنی و کیفیت است

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ضمن تاکید بر اهمیت ایمنی درطرح های عمرانی گفت: ایمنی و کیفیت اولویت اصلی اجرای این طرح‌ها در استان می‌باشد.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم محسن بهشتی در جلسه شورای فنی استان که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت بر طرح های عمرانی در استان، اظهار داشت: طرح های عمرانی در استان باید با کیفیت و به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با بیان اهمیت ایمنی طرح‌ها و عمرانی، اضافه کرد: امنیت ساکنان در این امکان و به ویژه در فضاهای آموزشی از موارد و فاکتورهای مهم در نظارت بر اجرای این طرح ها به شمار می‌آید.

بهشتی همچنین طرح اتصال ۷۵ متری عمار یاسر به آزاد راه قم- کاشان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: اعتبار اجرای این طرح بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که برای اجرای تقاطع و تملک در محدوده طرح نیاز است و در این راستا استفاده از منابع ملی کارگشا خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر محدودیت بودجه های عمرانی در سطح کشور و استان، ادامه داد: در تخصیص بودجه به طرح های عمرانی در دستگاه های اجرایی استفاده بهینه و بهره وری اصلی مهم است که باید مدیران استان از تمام ظرفیت ها برای عملیاتی ساختن و تکمیل طرح های خود استفاده کنند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش ضوابط و بخشنامه های ابلاغی جدید در حوزه نظام فنی و اجرایی، گزارش اقدامات کار گروه های پیمان و ضوابط فنی، نظارت و مصالح و تجهیزات ساختمان ذیل شورای فنی استان بیان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد