ظرفیت نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف کلان قم استفاده شود


ظرفیت نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف کلان قم استفاده شود

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به تعهد و توان نیروهای مسلح گفت: باید از ظرفیت نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف کلان قم بهره برداری شود.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، مهرداد غضنفری در دیدار و گفت و گو با مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح با بیان اینکه مهارت موجب کاهش بیکاری در جامعه خواهد شد، اظهار داشت: نیروی انسانی مجهز به دانش، یک منبع انسانی کارا بوده و می تواند فرصت ها را مورد استفاده بهینه قرار دهد.

وی همچنین تعهد و توانایی نیروهای مسلح را مورد توجه قرار داد و گفت: ضروری است تا با ایجاد همدلی و انسجام لازم با دستگاه های اجرایی، از ظرفیت نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف کلان استان بهره برداری شود.

غضنفری با تاکید بر برقراری هماهنگی لازم در ارکان حاکمیت استان، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه منعقده بین وزارت کشور و نیروهای مسلح، کلیه دستگاه ها باید همکاری لازم با نیروهای مسلح استان را در دستور کار قرار دهند.

سردار موسی کمالی نیز در این دیدار هدف از اجرای طرح مهارت آموزی را تربیت نیروهای وظیفه با داشتن مهارت‌های تخصصی عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری مناسب از مدت دوره خدمت ضرورت سربازان و آموزش مهارت های تخصصی می تواند در آینده کمک شایانی به حوزه منابع انسانی کشور داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور