مطالبه 32 میلیاردی شرکت برق از مشترکین ملایری


مطالبه 32 میلیاردی شرکت برق از مشترکین ملایری

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر با بیان اینکه 32 میلیارد تومان از مشترکین طلب داریم، گفت: این ‏میزان طلب بیشتر در بخش های مشترکین خانگی شهری و مشترکین خانگی روستایی است.‏

رضا شیردره پنجشنبه ۱۹ تیر ماه در جمع خبرنگاران، بر لزوم وصول این مطالبات تأکید کرد و افزود: ما یک مجموعه درآمد- هزینه ای هستیم و یک ریال از اعتبارات دولتی استفاده نمی کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات اصلی ما در گرو وصول مطالبات و معوقات ما از سوی مشترکین است، ادامه داد: با وصول ۳۲ میلیارد تومان مطالبه ما از مشترکین، خونی تازه در رگ های مدیریت توزیع برق شهرستان ملایر جریان می یابد و سرمنشأ خدمات بهتر و بیشتر به مشرتکین است.

شیردره با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح شهرستان ۱۲۷ هزار مشترک و ۲۹۰۰ دستگاه پُست توزیع برق داریم، اظهارکرد: جلب رضایتمندی مردم، ارتقاء و بهبود بخشی سطح شاخص های شرکت توانیر در ملایر و تأمین رضایت اعضای شورای اداری و شورای تأمین ملایر از اولویت های کاری ما در مدیریت توزیع برق شهرستان است.

وی با بیان اینکه مجدانه بحث کاهش تلفات را در این حوزه پیگیری می کنیم و در این راستا برنامه ریزی راهبردی در حوزه های فنی و غیرفنی صورت گرفته است، ادامه داد: در تلاش هستیم امسال میزان کاهش تلفات را به ۱۷درصد برسانیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اصلاح "شاخص نرخ انرژی توزیع نشده" و رساندن آن به مرز ۲.۲ دقیقه یکی دیگر از برنامه های ما در سال جاری است، گفت: بحث پیک سازی مدیریت مصرف را مجدانه پیگیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه طرح ها و بسته های تشویقی و حمایتی متعددی از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه برای مشترکین در نظر می گیریم و مشترکینی که در طول این سه ماه برق کمتری مصرف کنند، از این مزایا بهره مند می شوند.

مدیر توزیع برق ملایر با بیان اینکه قصد داریم با همکاری پرنسل، این اداره را به یکی از دستگاه های اجرایی پیش رو تبدیل کنیم، افزود: تلاش می کنیم مدیریت توزیع ملایر در تمام ارزش یابی ها حرف برای گفتن داشته باشند.

وی در بخش دیگری با اشاره به وجود یک سری پروژه های خاص، گفت: این پروژه ها در زیرساخت و تأمین برق ملایر اثر گذار است که از این میان می توان به پُست فوق توزیع برق‌ ۴ اشاره کرد که با بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک مشکل ضعف ولتاژ مشترکین برق در مساکن مهر برطرف می شود.

شیردره با بیان اینکه در تلاش هستیم زیرساخت های توسعه شهرستان را در حوزه های کشاورزی و گلخانه ها بهبود ببخشیم، اظهارکرد: از سوی دیگر در شهر ملایر بحث روشنائی بلوار مرزداران در دست اقدام است و کابل کشی ها به زودی انجام می شود.

مدیر توزیع برق ملایر با بیان اینکه روشنایی معابر بلوار خلیج فارس به صورت اشتراکی با شهرداری درحال انجام است، گفت: در اجرای تمام طرح های عمرانی و امور جاری اداره بر مسئله رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از کرونا تأکید داشته و داریم.

شیردره تصریح کرد: تبدیل ۳۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف و فرسوده شهر ملایر به شبکه با کابل های خودنگهدار یکی دیگر از برنامه های شاخص ماست که در حال پیگیری و انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با تحقق این امر بحث مبلمان شهری اصلاح شده و کاهش سرقت و تلفات را درپی دارد، خاطرنشان کرد: مساعدت مدیرعامل شرکت نیروی برق استان و حمایت های فرماندار ملایر در بحث تخصیص اعتبارات قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در سال جاری از محل اعتبارت شهرستانی ۱۶ میلیارد تومان اعتبار به مدیریت توزیع برق ملایر تخصیص یافت است، گفت: کار در شبکه توزیع برق بسیار گسترده است و به قطعاً به اعتبارات بیش از این برای انجام وظایف محوله نیازمندیم.

شیردره به فرسودگی شبکه توزیع برق در شهرستان و وجود ۲۴۰ روستای دارای سکنه اشاره کرد ویادآورشد: وجود شهرک های صنعتی و کارخانجات متعدد در ملایر، سبب شده تا برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مشترکین دو مدیر زیرمجموعه شامل مدیر نواحی و مدیر مرکز را در نظر بگیریم تا پیگر امور مختلف مربوطه باشند.

مدیر توزیع برق ملایر در ادامه با گلایه از اینکه متأسفانه به هنگام ساخت و ساز رعایت حریم شبکه های برق صورت نمی گیرد، گفت: همین امر سبب بروز خطرات جانی و مالی فراوانی می شود بنابراین توصیه می کنیم شهرمندان و روستائیان قبل از هرگونه ساخت و سازی، از اداره برق استعلامات لازم را بگیرند تا آسیب های احتمالی کاهش یابد.

اولویت شرکت توزیع برق؛ تأمین برق مطمئن و پایدار

شیردره با تأکید بر اینکه اولویت شرکت توزیع برق، تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: طبق قانون هرکجا در شهرها و روستاها تعریضی صورت بگیرد، دستگاه اجرایی که تعریض را انجام داده متولی جابجائی تأسیسات است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا در برخی کوچه با تیرهای چراغ برقی در وسطع معابر مواجه می شویم، افزود: ما اعتبار و بودجه ای برای جابجائی این تیرها نداریم و بر اساس قانون بنیاد مسکن در روستاها و شهرداری در شهرها باید با همکاری امور برق نسبت به جابجائی آنها اقدام کنند.

این مقام مسئول به راه اندازی "سامانه پاسخگوی هوشمند" طی یک سال گذشته در ملایر برای رفاه حال شهروندان به منظور اطلاع رسانی موارد بحرانی، خرابی ها و مشکلات پیش آمده اشاره و اظهارکرد: در این سامانه مردم پیغام خود را می گذارند و ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی می کنم.

مدیر توزیع برق ملایر با تأکید بر اینکه کار امور برق خدمات رسانی، عملیاتی و شبانه روزی است، از صدور اطلاعیه های خاموشی در ایام تابستان در فضای مجازی و رسانه ها با هدف آگاه سازی مشترکین خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی