مردم از تجمع و اتراق در پارک‌ها و اماکن تفریحی اجتناب کنند


مردم از تجمع و اتراق در پارک‌ها و اماکن تفریحی اجتناب کنند

تبریز - ایرنا -  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا از تجمع و اتراق در پارک‌ها، بوستان‌ها، حاشیه جاده‌ها و اماکن تفریحی اجتناب کنند.

علیار راستگو، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری معمولا با تجمع همراه است، افزود: این مکان ها از مراکز شیوع ویروس کرونا به حساب می آیند و تجمع در آن ها موجب شیوع بیشتر کرونا در استان و افزایش آمار مبتلایان به این بیماران می شود.

وی با تاکید بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مراکز عمومی و تفریحی، اظهار داشت: تجمع مردم و تشکیل اجتماعات از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا بوده و برای مقابله با شیوع این ویروس تشکیل هرگونه تجمع تحت هر عنوان ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تجمع مردم و شنا و آب‌ تنی در ساحل دریاچه ارومیه نیز ممنوع شده است.

راستگو، ادامه داد: این ممنوعیت در راستای اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با شیوع کرونا در ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب شده و در تمامی سواحل دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

وی یادآوری کرد: دستورهای لازم برای ممانعت از حضور شهروندان در سواحل دریاچه ارومیه از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به فرمانداران شبستر و اسکو ابلاغ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...