نقص فنی بالگرد حامل رئیس ستاد ارتش رژیو صهیونیستی


به گزارش سرویس بین الملل

نقص فنی بالگرد حامل رئیس ستاد ارتش رژیو صهیونیستی به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، یک منبع عبری زبان گزارش داد بالگرد حامل رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیست طی روز‌های گذشته به شدت دچار اختلال و نقص فنّی شده بود.
پایگاه اینترنتی رصد در گزارشی به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون عبری نوشت: حادثه از این قرار بوده است که یکی از دو موتور بالگرد حامل "آویو کوخاوی" رئیس جدید ستاد ارتش اسرائیل از کار افتاده بود در حالیکه او با بالگرد در حال رفتن از مقر کنست به یکی از پایگاه‌های نظامی بود.
این شبکه تلویزیونی افزود خلبانان تلاش کردند کنترل بالگرد را به دست بگیرند آنرا از ارتفاع صد پایی به حدود سی پایی آوردند تا بتواند فرود آید.
این گزارش افزود دو خلبان پی بردند که مرتکب اشتباه شده بودند بنابراین فوری موتور‌ها را فعال کردند و توانستند بالگرد را تحت کنترل خود در آورند. دو خلبان تصمیم گرفتند به این سفر تا پایگاه تل نوف ادامه دهند.
شبکه ۱۲ تلویزیون عبری در پایان گزارش خود آورده است در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و ارتش اشغالگر در این زمینه تحقیق خود را آغاز کرد. این در حالی است که پس از اینکه ارتش اشغالگر رزمایش بزرگی را در سطح ستاد ارتش لغو کرد، اختلافاتی در سطح سیاسی و نظامی بروز کرد.
ارتش اشغالگر بدون اشاره به زمان دقیق این حادثه اعلام کرد کوخاوی تصمیم گرفت از این رزمایش بنا به ملاحظاتی مثل تعیین اولویت‌های ماموریت ومشکلات مرتبط با بودجه دست بکشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است