خدمات بنیاد مستضعفان در بلوچستان ستودنی و قابل تقدیر است


خدمات بنیاد مستضعفان در بلوچستان ستودنی و قابل تقدیر است

چابهار- ایرنا- نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه مقام معظم رهبری به توسعه منطقه و خدمات بنیاد مستضعفان به عنوان یکی از نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی در مناطق مختلف بلوچستان از جمله قصرقند و چابهار ستودنی و قابل تقدیر است.

معین‌الدین سعیدی در گفت وگو با خبرنگاران با تقدیر از رییس بنیاد مستضعفان به جنوب سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و اظهار داشت: سفر آقای فتاح به این منطقه از جنس خدمت بود چون در این سفر هم شاهد افتتاح ۲۰ مدرسه با ۷۴ کلاس درس، پنج زمین چمن ورزشی و مرکز جامع خدمات سلامت و افزایش قدرت نیروگاه برق چابهار بودیم و هم از طرفی قول هایی برای انجام کارهای بیشتر داده شد.

وی بیان کرد: اعتبارات خوبی از سوی این بنیاد برای آبادانی شهرستان قصرقند تدارک دیده شده بطوریکه از پنج میلیارد تومان سال گذشته به بیش‌از ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از شهر و منطقه حاشیه نشینی کمب، عثمان آباد، مرادآباد و میرآباد و تخصیص ۲۰ میلیارد تومان در حوزه برق (خرید ۳۰۰ دستگاه ترانس برق و اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه برق) از دیگر اقدامات خوب بنیاد مستضعفان است.

سعیدی گفت: رییس این بنیاد خرید ۱۰ دستگاه خودرو حمل زباله برای مناطق حاشیه شهر نیز مورد موافقت قرار داد و علاوه براین مقرر شد مراکز جامع سلامت و فضاهای آموزشی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش از سوی بنیاد مستضعفان احداث و ادارات یادشده نیز تامین تجهیزات و نیروی انسانی آنها را برعهده گیرند.

وی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان با همکاری اداره آب و فاضلاب نسبت به اجرای خط لوله آب و فاضلاب در مناطق حاشیه‌ای شهر نیز اقدام خواهد کرد تا مردم این مناطق محروم از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: صورت جلسه نهایی این طرح ها در جلسه مشترک استاندار سیستان وبلوچستان، نماینده مردم و رییس بنیاد مستضعفان امضا خواهد شد.

فتاح رییس بنیاد مستضعفان روز چهارشنبه به چابهار و قصرقند سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش