20 میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق روستای کمب چابهار اختصاص یافت


20 میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق روستای کمب چابهار اختصاص یافت

چابهار- ایرنا- رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: 20 میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق روستای کمب چابهار اختصاص می یابد تا بتوان بخشی از مشکلات مردم این روستا را برطرف کرد.

پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند محله حاشیه نشین چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنیاد مستضعفان همچنین هزینه تامین ۱۰ خودروی مکانیزه جمع آوری زباله و یکهزار عدد سطل زباله برای حاشیه نشینان چابهار را تقبل می‌کند.

وی بیان کرد: وضع فعلی زندگی حاشیه نشنیان چابهار که بدون برق، آب، طرح هادی، امکانات بهداشتی و مدارس زندگی می‌کنند بزودی با تخصیص اعتبار توسط بنیاد مستضعفان و حل مشکلات پیش‌رو بهبود می‌یابد.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: هزینه ساخت مراکز جامع سلامت موردنیاز در حاشیه چابهار را تامین و هر آنچه مدرسه نیاز باشد نیز در دستور ساخت قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق حاشیه‌ای چابهار را به صورت رایگان تامین، و این سیمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

فتاح گفت: از هیچ کوششی برای رفع محرومیت و کمک به رفاه و اشتغال مردم حاشیه شهر و سایر شهرهای چابهار، دشتیاری، قصرقند دریغ نخواهیم کرد و خدمت بی منت را سرلوحه کار قرار می دهیم.

به گزارش ایرنا رئیس بنیاد مستضعفان دیروز چهارشنبه وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مردم و مسوولان شهرستانهای چابهار و کنارک قرار گرفت.

فتاح به همراه استاندار سیستان وبلوچستان از شهرستان قصرقند بازدید و در این سفر ۲۰ مدرسه با ۷۴ کلاس درس، پنج زمین چمن ورزشی و یک مرکز خدمات جامع سلامت را افتتاح و بهره برداری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس