فرزندکشی یک مادر در ژاپن | دختر سه ساله هشت روز گرسنه ماند و مرد


فرزندکشی یک مادر در ژاپن | دختر سه ساله هشت روز گرسنه ماند و مرد

زن 24 ساله ژاپنی که دختر سه ساله خود را هشت روز در خانه تنها رها کرده و به دیدار نامزدش در فاصله 1000 کیلومتری رفته بود، روز سه‌شنبه به اتهام قتل فرزندش در توکیو بازداشت شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جاپن تایمز، ساکی کاکه‌هاشی دختر سه ساله‌اش نوا را در آپارتمان گذاشت تا با نامزدش در ۹۶۵ کیلومتری توکیو دیدار کند. او هشت روز بعد وقتی به خانه بازگشت، با جسد بی‌جان دخترش مواجه شد و به پلیس گفت که گمان نمی‌کرد این حادثه برای فرزندش رخ دهد. کاکه‌هاشی که مادری تنهاست، برای رسیدن به عشق خود در جنوبی‌ترین نقطه ژاپن دو ساعت پرواز کرده بود و تصور می‌کرد دیدارش خیلی زودتر از هشت روز به پایان برسد.

ساکی وقتی به خانه رسید و دید دختر سه ساله واکنش نشان نمی‌دهد، با اورژانس تماس گرفت. این ماجرا ۱۳ ژوئن رخ داده بود و پلیس پس از حدود یک ماه روز سه‌شنبه مادر سنگدل را بازداشت کرد. کالبدشکافی کودک نشان داد معده او خالی بوده و نشانه‌های تلاش برای به دست آوردن خوراکی هم روی بدنش جا مانده بود. زن ۲۴ ساله اهل توکیو ابتدا به پلیس گفته بود کودکش چند روز بیمار بود و برای بردن او به بیمارستان و دکتر پول به اندازه کافی نداشت. هر چند برای رفتن به مقصدی در ۱۰۰۰ کیلومتری پایتخت مشکل مالی نداشت.

انتشار خبر این رخداد ناگوار آن هم در کشوری چون ژاپن با واکنش گسترده مردم و رسانه‌ها مواجه شده است. تلویزیون گزارش بازداشت مادر سنگدل را پخش کرد و حالا همه منتظر تشکیل شدن دادگاه و صدور حکم قاضی برای مادری هستند که فرزندش را قربانی هوس خود کرده است.

کد خبر 529356

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!