اجرای طرح حلقه های کتابخوانی در کانون «دوستان آسمانی»


اجرای طرح حلقه های کتابخوانی در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از اجرای طرح هفتگی حلقه های کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی، گفت: این کانون فرهنگی هنری در زمینه ترویج و فرهنگ سازی امر کتابخوانی میان اعضای کانون به ویژه کودکان و نوجوانان تاکید دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: در این رابطه برنامه های مختلفی در این کانون فرهنگی هنری در طول سال به اجرا در می آید تا اعضای کانون به سوی مطالعه تشویق شوند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» از کتابخانه فعال و مجهز بهره مند است، بیان کرد: سعی شده از کتاب های مناسب سنین مختلف و در سلیقه های متنوع کتابخانه کانون دوستان آسمانی را مجهز کنیم.

گواهیان به دیگر فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی در این کانون اشاره کرد و اذعان داشت: برپایی نمایشگاه کتاب نیز از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» است که هر سال این قبیل نمایشگاه ها با به نمایش درآمدن کتاب های جدید و متنوع و تخفیف ویژه برای بچه های مسجد در مسجد «امام حسین (ع)» برپا می شود.

به اجرای برنامه حلقه های کتابخوانی به همت گروه های این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: در این حلقه های کتابخوانی، کتاب های جذاب و متنوع ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان به بچه های مسجد معرفی می شود.

وی بیان کرد: این برنامه در «کافه ماح» برگزار می شود و در پایان نیز اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» که در این برنامه شرکت می کنند، پذیرایی می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری «کرونا» و لزوم رعایت اصول بهداشتی، سعی شده تا در این برنامه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خوبی مراعات شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند