درخشش 2 دانش‌آموز آبادانی در سومین وبینار کشوری


درخشش 2 دانش‌آموز آبادانی در سومین وبینار کشوری

رمضانی از کسب رتبه‌های برتر و درخشش 2 دانش‌‌آموز آبادانی در سومین وبینار کشوری جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد.

«حبیب‌الله رمضانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه سومین وبینار کشوری جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا ناحیه چهار کرج و قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی برگزار شد اظهار کرد: در این رویداد آنلاین دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه علاقه‌مند به علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی 22 استان کشور شرکت کردند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از درخشش 2 دانش‌آموز آبادانی در این جشنواره خبر داد و افزود: علی هجری دانش‌آموز دبیرستان شهید بهشتی و مبینا مشهدی دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان حائز رتبه برتر شدند.

وی هدف از برگزاری سومین وبینار دانش‌آموزی کشور را آموزش، ترویج و بومی‌سازی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین دانش‌آموزان خواند و اضافه کرد: در این وبینار تقویت مهارت‌های کار گروهی بین دانش‌آموزان و فراهم‌سازی محتوای علمی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

رمضانی تصریح کرد: ترویج و فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان در میان دانش‌آموزان و حمایت از ایده‌ها، خلاقیت و نوآوری‌های آنان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره یا سمینار آنلاین است.

وی ضمن تبریک این دستاورد علمی به دانش‌آموزان، اولیا و جامعه بزرگ فرهنگیان، از برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده توسط مدیران آموزشگاه و دبیران مربوطه، حوزه آموزش متوسطه، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بصیرت تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!