دستگیری یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر


دستگیری یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور و کشف یک تن مواد افیونی در شهرستان دلگان خبر داد.

دستگیری یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمد قنبری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان طی چندین ماه تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سر شبکه‌های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای را در یکی از مناطق شهر "دلگان" شناسایی کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، روز گذشته ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، این قاچاقچی حرفه‌ای و همدستش را دستگیر کردند.
سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی ۹۶۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۳۵ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.
وی اظهار داشت: جابه جایی گسترده مواد افیونی، شرکت در چندین درگیری مسلحانه با جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، حمل سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان از مهمترین سوابق این مجرم حرفه‌ای است که از سال ۸۷ تحت تعقیب مقامات قضایی بوده است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند سازمان یافته قاچاق ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟