اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل


سیزن ۱۳ بازی پابجی موبایل به احتمال زیاد در تاریخ ۱۷ الی ۲۲ تیرماه به پایان می‌رسد و تنها چند روز پس از آن سیزن ۱۴ در دسترس خواهد بود، ما در این مطلب قصد داریم که اطلاعاتی را در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل در...

سیزن ۱۳ بازی پابجی موبایل به احتمال زیاد در تاریخ ۱۷ الی ۲۲ تیرماه به پایان می‌رسد و تنها چند روز پس از آن سیزن ۱۴ در دسترس خواهد بود، ما در این مطلب قصد داریم که اطلاعاتی را در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل در اختیار شما قرار دهیم.

اگر شما هم از طرفداران بازی پابجی موبایل باشید بدون شک هم اکنون در حال اجرای سیزن ۱۳ و کامل کردن ماموریت ها هستید.

در این بین زمزمه هایی در رابطه با سیزن 14 پابجی موبایل و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آن به گوش می‌رسد و غیر ممکن است که شما به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل نرفته باشید، کافیست چند دقیقه با ما همراه باشید تا جدیدترین اطلاعات در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل را با شما به اشتراک بگذاریم.

تا زمان انتشار سیزن ۱۴ بازی‌ پابجی ‌موبایل مدت زمان زیادی باقی نمانده است، و بسیاری از بازیکنان مشتاق هستند تا اطلاعات جدیدی قبل از منتشر شدن سیزن ۱۴ به دست آورند تا با قدرت بیشتری بازی را اجرا کنند.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

تم سیزن 14 بازی پابجی موبایل

در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل شما با ویژگی‌ها و چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد که مهمترین آنها، تم بازی می باشد. تم سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل بر اساس مصر باستان طراحی شده و بازیکنان باید در بیابان های مصر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مدت زمان فصل 14 بازی پابجی موبایل

توجه داشته باشید که فصل ۱۴ بازی پابجی موبایل چیزی بالغ بر ۸ الی ۹ هفته به طول می انجامد و بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن در تمامی رقابت ها کنند.

مود سیزن 14 پابجی موبایل

از دیگر ویژگی های جدیدی که قرار است در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل ارائه شود حالت جدید armory mode می باشد.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

در واقع در این مود جدید از بازی پابجی شما باید در یک مکان جدید که تا به حال تجربه اجرای بازی در آن نداشته اید به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید در این مود شما در یک کتابخانه قرار دارید و باید از راه پله های باریک برای دنبال کردن سایر بازیکنان استفاده کنید، ضمن اینکه وجود قفسه های کتاب شما این امکان را می دهد که از آنها به عنوان یک پوشش برای خود استفاده کنید تا به راحتی مورد هدف سایر بازیکنان قرار نگیرید. علاوه بر این ها اجرای مسابقات در این مود جدید باید در یک زمان بندی خاصی انجام شود و اگر شما بتوانید پیروز میدان باشید به طبع جوایز ویژه ای به شما تعلق میگیرد.

اضافه شدن کاراکتر جدید

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل رو نمایی خواهد شد وجود یک کاراکتر جدید است که اسطوره مصر باستان می باشد، این کاراکتر دارای لباس های خاص و جذاب و همچنین بسته های صوتی ویژه‌ای است، توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل این کاراکتر جدید را یکی از خاص ترین کاراکتر ها در بازی پابجی موبایل می دانند.

لازم به ذکر است که این کاراکتر دومین کاراکتر زن در بازی پابجی موبایل می باشد که پس از شخصیت سارا در این بازی رونمایی خواهد شد.

رویال پس سیزن 14 پابجی موبایل

طبق اطلاعاتی که منتشر شده است رویال پس سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل نیز دستخوش تغییراتی می‌شود و برخی از قسمت های او ارتقا خواهد یافت.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

ارتقا سلاح ها

از جمله تغییرات دیگری که در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل رخ می دهد ارتقاء تعدادی از سلاح ها می باشد، بسیاری از سلاح های که در سیزن 13 از آنها استفاده می کردید ارتقا خواهند یافت و شما می توانید با قدرت بیشتری از آنها استفاده کنید.

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید اسکین های جدید برای سلاح ها و همچنین اسکین های جدید برای کاراکتر ها را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است تمامی مواردی که در بالا ذکر شد در شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی پابجی موبایل منتشر شده است.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

خرید یوسی بازی پابجی موبایل

اگر شما از بازیکنان بازی‌پابجی‌موبایل باشید قطعاً می دانید که برای خرید یوسی در بازی پابجی موبایل شما باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید همانطور که میدانید به واسطه یوسی می توانید از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد بیشتری در بازی پابجی موبایل برخوردار شوید، اما متاسفانه با توجه به شرایط موجود در کشور ایران، بسیاری از بازیکنان در داخل کشور قابلیت پرداخت درون برنامه ای ندارند، اما نیازی نیست که نگران باشید زیرا فروشگاه موجو شاپ بستری راحت و مطمئن برای شما فراهم آورده است.

وب سایت موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و ثبت شده میباشد و در کمترین زمان ممکن، تنها در 20 دقیقه می‌تواند سفارشات شما را انجام دهد، به ما اعتماد کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...