طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک به دستور رییس جمهوری افتتاح شد


طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک به دستور رییس جمهوری افتتاح شد

چابهار- ایرنا- طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با ظرفیت سالانه هشت هزار تن امروز /پنجشنبه/ بطور همزمان با چند طرح دیگر از طریق ویدئوکنفراس به دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هم‌اینک تولید قوطی کنسرو تن ماهی در کنارک سالانه به ۳۴۸ میلیون عدد رسیده که می‌تواند به افزایش تولید تن ماهی کمک کند.

عبدالحمید دوستینی گفت: طرح توسعه شرکت آرمان‌گسترنوین کنارک تولید کننده انواع قوطی فلزی کنسرو با هدف افزایش تولید در راستای جهش تولید اجرا شده است.

وی گفت: مجموع سرمایه‌گذاری این طرح ۲۰ میلیارد تومان بوده که برای ۴۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک بیان کرد: این شهرستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید تن ماهی دارد و ۸۰ درصد صیادان سیستان و بلوچستان در این منطقه مشغول صید و صیادی هستند.

وی با بیان اینکه ۶۴ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع شیلاتی در کنارک صادر شده که ۴۴ واحد هم‌اینک فعال هستند افزود: ۱۲ کارخانه تن ماهی در این شهرستان وجود دارد که هشت کارخانه با تولید سالانه ۲۵ هزار تن در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا در هفته پنجم پویش ملی «تولید ، تداوم امید» سه طرح صنعتی و بازرگانی با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۳۰ نفر به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس