بازسازی چهار انبار مجتمع ذخیره‌سازی مکران بهره‌برداری شد


بازسازی چهار انبار مجتمع ذخیره‌سازی مکران بهره‌برداری شد

چابهار- ایرنا- بازسازی ونوسازی چهار انبار مجتمع ذخیره‌سازی مکران معروف به طریق‌القدس در چابهار با هزینه 153 میلیارد تومان همزمان با سایر طرح های صنعتی و معدنی سیستان وبلوچستان امروز /پنجشنبه/ به صورت ویدئوکنفراس به دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

مدیرکل ویژه غله و خدمات بازرگانی دولتی بندرچابهار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علاوه‌بر افتتاح چهار انبار بازسازی شده عملیات نوسازی یک انبار دیگر با هدف افزایش ظرفیت نگهداری کالاها در بندرچابهار آغاز می‌شود.

محسن محمدی‌معین گفت: چهار انبار طریق القدس با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن نگهداری کالای اساسی در طول یک سال اخیر بعد از گذشت سال‌ها بازسازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: علاوبر این مجتمع خدمات رفاهی نیز توسط مرزداران شرق در حال ساخت است تا رانندگان بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل ویژه غله و خدمات بازرگانی دولتی بندرچابهار گفت: از اسفند پارسال تا پایان خرداد سالجاری ۱۴ کشتی حامل ۴۵۰ هزار تن کالای اساسی و فله و خدمات بازرگانی دولتی در بندرچابهار پهلوگیری و پس از عملیات تخلیه و بارگیری به استان‌های شرقی کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر این طرح تفاهم‌نامه ساخت مخازن ۱۰۰ هزار تنی روغن خوراکی در بندرچابهار امضا می‌شود تا زمینه ورود و ذخیره سازی کالای اساسی روغن نیز در این بندر افزوده شود.

محمدی معین تصریح کرد: حمل سریع کالاهای اساسی از بندر چابهار از اولویت های دولت است برای همین منظور رییس جمهوری بر توسعه بندر چابهار نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: مجتمع ذخیره سازی مکران چابهار که از اهمیت استراتژیک در انتقال کالاهای اساسی کشور برخوردار است مورد توجه ویژه قرار دارد و مسوولان استانی و کشوری از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌های اجرایی را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایرنا در هفته پنجم پویش ملی «تولید ، تداوم امید» سه طرح صنعتی و بازرگانی با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۲۳۰ نفر به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات