معاون سیاسی استاندار: مجالس عروسی را به عزا تبدیل نکنیم


معاون سیاسی استاندار: مجالس عروسی را به عزا تبدیل نکنیم

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با تاکید بر اینکه مجالس عروسی را به عزا تبدیل نکنیم، گفت: برگزاری مجالس عروسی موجب انتشار ویروس کرونا در جامعه می‌شود.

به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: تا پیش از بازگشایی مجدد تالارها با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصد گزارش‌های متعددی از برگزاری مجالس جشن و عروس در باغات اطراف وجود داشت که متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی نادیده گرفته می‌شود و گاها تجمعات بالای چند صد نفر بوده است.

وی اظهار داشت: به ناچار و ناگریز و بنا به درخواست‌های مکرر ستاد کرونا تصمیم گرفت که مجوز فعالیت تالارها را با ظرفیت محدود ۵۰ درصدی صادر کند و علی رغم هشدارهای مکرر متاسفانه گزارش‌های دریافتی و بازدیدهای میدانی حکایت از عدم توجه به موضوع توسط صاحبان مراسم جشن و عروسی بود.

حبیبی ادامه داد: در این راستا با برخی از مدیران تالارها برخورد قضایی شد ولی کماکان از وضعیت نگران کننده است و از خانواده‌ها انتظار داریم که مجالس جشن و سرور خود را در صورت امکان به زمان دیگری موکول کند.

وی تاکید کرد: در صورت اصرار و ضرورت صرفا مراسم و مجالس بصورت خانوادگی و محدود برگزار شود و با ازدواج آسان کم هزینه و ساده کرونا را ناکام و زندگی را برای خود و اطرافیان و دوستان شیرین کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !