استاندارد سازی 95 درصد از جایگاه‌های سی ان جی منطقه کردستان


استاندارد سازی 95 درصد از جایگاه‌های سی ان جی منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از استاندارد سازی 70درصد از جایگاه های سی ان جی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

عبدالله گیتی منش، امروز پنج شنبه(19 تیرماه) در جلسه شورای استاندارد استان با حضور استاندار کردستان و دیگر مدیران عضو با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان،توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای اداره استاندارد، باتشریک مساعی و تعامل با اداره استاندارد استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های سی ان جی استان خوشبختانه وضعیت استاندراد سازی جایگاههای استان مطلوب می باشد.

گیتی منش از فعالیت 52 باب جایگاه سی ان جی در استان خبرداد و عنوان کرد: جهت تامین ایمنی و توجه به حفظ سلامت شهروندان ، پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه،3 باب جایگاه به علت عدم رعایت الزامات استانداردهای ایمنی و فنی از مدار خارج و نسبت به قطع گاز این جایگاه ها اقدام شد.

این مقام مسئول سپس به فعال بودن ۳۳۲ نازل درجایگاه های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود : کالیبراسیون دیسپنسرهای همه 52 باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت نموده اند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت 9 باب تاسیسات گاز مایع در استان اظهار نمود:استاندارد سازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار کردستان نیز با اشاره به اهمیت رعایت معیارهای استاندارد در همه فعالیتهای اداری و عملیاتی و عدم اغماض در این خصوص ،از عملکرد پخش منطقه کردستان در خصوص استانداردسازی جایگاههای سی ان جی و در مداربودن 80 باب جایگاه عرضه استان تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است دراین جلسه همچنین مدیران کل محیط زیست و استاندارد استان نیز از اقدامات شرکت در زمینه توزیع بنزین و نفتگاز یورو 4 و اهمیت به استاندارد سازی جایگاههای سی ان جی و رعایت معیارهای استاندارد در مجاری عرضه قدردانی نمودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید