کمدین خندوانه با نقش دایی پورنگ وارد «بچه محل» شد


کمدین خندوانه با نقش دایی پورنگ وارد «بچه محل» شد

«حامد آهنگی» ، استندآپ کمدین مجموعه «خندوانه» به عنوان بازیگر مهمان سریال «بچه محل» با این سریال همراه شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل... ادامه مطلب... نوشته کمدین خندوانه با نقش دایی پورنگ وارد «بچه محل» شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

«حامد آهنگی» ، استندآپ کمدین مجموعه «خندوانه» به عنوان بازیگر مهمان سریال «بچه محل» با این سریال همراه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، حامد آهنگی ، از چهارشنبه ۱۸ تیر به‌ عنوان جدیدترین بازیگر مهمان در سریال تلویزیونی بچه ‌محل به کارگردانی احمد درویش‌علی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده حضور خواهد داشت و در نقش دایی پورنگ به ایفای نقش می‌پردازد.

آهنگی که سابقه بازیگری و استندآپ در سریال‌ها و برنامه‌های مطرح تلویزیون را دارد، ایفاگر نقش منوچهر، دایی پورنگ است که خرید وفروش پرنده می‌کند و با پیشنهاد یک شغل ویژه برای پورنگ وارد محله می‌شود.

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میر احمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیر محمد متقیان، با هنرمندی: سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

مجموعه بچه محل براساس اقتضاء فیلمنامه و نیاز داستان و جذابیت و تنوع بیشتر، در فصل دوم نیز میزبان چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون به‌ عنوان بازیگر مهمان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی