11 دستگاه خراسان شمالی در برنامه چهره به چهره تذکر دریافت کردند


11 دستگاه خراسان شمالی در برنامه چهره به چهره تذکر دریافت کردند

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: 11 سازمان و اداره در این استان در برنامه چهره به چهره مسئولان با مردم به صورت مستقیم، تذکر دریافت کردند.

کرامتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در حوزه ارتباطات مردمی در سال گذشته دو استراتژی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آن ها اختصاص زمان از سوی مدیران کل به مردم بود که به صورت چهره به چهره با آن ها صحبت کرده و به درخواست و مشکلات آن ها پاسخ دهند.

وی ادامه داد: طبق آن بخش نامه و دستورالعمل هایی در نظر گرفته و ابلاغ شد و هر سه ماه نهاد ریاست جمهوری نیز گزارش های لازم را از دستگاه ها دریافت می کرد.

کرامتی اظهارکرد: طبق آنالیزی که نهاد ریاست جمهوری در بین دستگاه های ملی انجام داده بود، تعدادی از دستگاه های این استان از میان دستگاه های ملی خود رتبه های خوبی دریافت کرده بودند.

وی تصریح کرد: به طوریکه در راستای اجرای این طرح دانشگاه علوم پزشکی، رتبه اول، اداره کل مالیات و منابع طبیعی و آبخیزداری رتبه دوم، شرکت آب و فاضلاب رتبه سوم، تعزیرات حکومتی رتبه پنجم و کمیته امداد و اداره کل دامپزشکی رتبه ششم را در خراسان شمالی کسب کرده بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران