گتوزو: فاصله ناپولی با آتالانتا نباید به این اندازه باشد؛ باید به خواسته میلیک برای جدایی احترام بگذاریم


گتوزو: فاصله ناپولی با آتالانتا نباید به این اندازه باشد؛ باید به خواسته میلیک برای جدایی احترام بگذاریم

سرمربی ناپولی در تلاش است تا سبک خاصی را در ناپولی پیاده کند. 

جنارو گتوزو، ناپولی را برای ادامه دادن به فرم خوبش به چالش کشیده است.

به گزارش اسکای ایتالیا، گل های الیف الماس و هیروینگ لوزانو به پارتنوپی کمک کرد تا شب گذشته به برد 2-1 در خانه جنوا دست پیدا کند. سرمربی ناپولی در مصاحبه پس از بازی گفت:

از بازی رضایت دارم، هر چند که در ابتدای نیمه دوم می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و این مرا به یاد باخت برابر آتالانتا انداخت. از خوب کار کردن تیم خوشحال هستیم ولی هنوز در برخی نواحی باید پیشرفت کنیم. هدف ایجاد یک ذهنیت قوی و برنده و همچنین ارائه سبک مشخصی از فوتبال است. باید ثابت کنیم که می توانیم به مدت 95 دقیقه بازی خوبی ارائه کنیم. جدول می گوید 12 امتیاز با آتالانتا اختلاف داریم ولی با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم حضور دارند، فاصله ما نباید تا این حد زیاد باشد. این یعنی هر روز باید به جدول سری آ نگاه کنیم و ببینیم کجای راه را اشتباه رفتیم، کجا درست عمل کردیم و برای بهتر شدن چه کاری از دست مان بر می آید.

اوسیمن با میلیک فرق دارد

قبل از بازی شب گذشته، مدیر ورزشی ناپولی تایید کرد آرکادیوش میلیک بیش از این که به تمدید قرارداد نزدیک باشد، به جدایی از ناپولی نزدیک است. گتوزو در این باره گفت:

پیدا کردن بازیکنی بهتر از میلیک دشوار است. با این حال وقتی بازیکنی احساس می کند دوران حضورش در باشگاه به سر رسیده است و دنبال تغییر محیط می گردد، باید به حرف او گوش داد. نمی توان کسی را برخلاف میلش نگه داشت چرا که در غیر این صورت بازیکن یا به حرف مربی گوش نمی دهد و یا ذهنیت درستی نخواهد داشت. باید به خواسته های بازیکن احترام گذاشت. ویکتور اوسیمن؟ او بازیکن متفاوتی است ولی نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم. اگر اوسیمن به ما ملحق شود، آنگاه در این باره حرف می زنم.

همچنین بخوانید:

جنوا 1-2 ناپولی؛ پیروزی هایی که دیر از راه رسیدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی