پخش نمایش طنز «انبار شماره 13» از دو شبکه رادیویی


پخش نمایش طنز «انبار شماره 13» از دو شبکه رادیویی

مجموعه نمایشی پنج قسمتی «انبار شماره 13» به سفارش رادیو اقتصاد در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد که همزمان از رادیو اقتصاد و... ادامه مطلب... نوشته پخش نمایش طنز «انبار شماره 13» از دو شبکه رادیویی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مجموعه نمایشی پنج قسمتی «انبار شماره ۱۳» به سفارش رادیو اقتصاد در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد که همزمان از رادیو اقتصاد و نمایش پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، زهرا عبدالله‌زاده ـ تهیه‌کننده این مجموعه رادیویی ـ گفت: آنچه در نمایش طنز اهمیت دارد و به فضای طنز بسیار کمک می‌کند موسیقی مناسب با حال و هوای طنز و ریتم اجرای بازیگران است چون بیشتر دیالوگ‌ها کوتاه است و اگر بین دیالوگ‌ها فاصله زیاد باشد، ریتم نمایش می‌افتد؛ لذا اگر جاهایی فاصله از اندازه لازم بیشتر باشد می‌توان با ادیت به ریتم مناسب نمایش طنز رسید.

داستان مجموعه نمایشی «انبار شماره ۱۳» درباره زوجی به نام هومن و تینا است که به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌اند، به دلیل نوع کار هومن و در خانه ماندن او، مورد سوءظن مهتاج پیرزن همسایه قرار گرفتند و همین ماجراهای طنزی را به دنبال می‌آورد.

یاسمن شکرگزار نویسندگی و رضا عمرانی کارگردانی این مجموعه نمایشی را به عهده دارد و مهین نثری، شمسی صادقی، مهرداد مهماندوست، شیوا رفیعیان، بهادر ابراهیمی و مسعود زنوزی بازیگران آن هستند.

مجموعه نمایشی «انبار شماره ۱۳» از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه، ساعت ۲ بامداد از رادیو اقتصاد پخش می‌شود و همزمان در رادیو نمایش ساعت ۱۰:۴۵ به روی آنتن می‌رود که تکرار آن ساعت ۲۳:۱۵ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس