دمای هوا در خراسان رضوی پایدار است


دمای هوا در خراسان رضوی پایدار است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، شرایط به نسبت پایدار دمای هوا در استان وجود دارد.

سارا حکمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس آسمان خراسان رضوی در بیشتر نقاط صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: دمای هوا تا صبح فردا نیز افزایش پیدا خواهد کرد و بر همین اساس شهر مشهد در گرمترین ساعات با دو درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۷ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه بالای صفر خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس در نیمه جنوبی و غربی استان در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود.
حکمی افزود: در بررسی نقشه‌ها و مدل‌ها، انتظار داریم از فردا استان خراسان رضوی تحت تاثیر جریانی ناپایدار قرار گیرد به طوری که شاهد افزایش سرعت و شدت وزش باد در اکثر نقاط استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: بر همین اساس در نواحی بادخیر و مستعد خراسان رضوی، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد و این روند به صورت متناوب تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به نفوذ جریانات شمالی و تحت تاثیر آن، از فردا بعد از ظهر تا روز یکشنبه و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابرناکی در برخی نقاط استان به خصوص درنواحی شمالی رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر