اولین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» برگزار می شود.


اولین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» برگزار می شود.

اولین کنفرانس مجازی بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی با موضوع علم دینی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مراکز علمی و پژوهشی نخستین کنفرانس مجازی بین المللی « نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تاسیس علوم دینی» را برگزار خواهد کرد.

محورهای اساسی این کنفرانس شامل نقش معرفت دینی در پارادایم های علوم انسانی، معرفت شناسی، هستی شناسی، انسان شناسی، ارزش شناسی، روش شناسی، معرفت دینی و رشته های مختلف علوم انسانی (علوم انسانی محض و علوم انسانی کاربردی)، وضعیت شناسی مطالعات دین و علوم انسانی، مطالعات دین و علوم انسانی در ایران، مطالعات دین و علوم انسانی در جهان و معنویت دینی و علوم انسانی است.

با اعلام دبیرخانه کنفرانس مجازی بین المللی دین و علوم انسانی، مهلت ارسال چکیده مقالات 15 مردادماه و مهلت ارسال اصل مقالات 16 شهریورماه و تاریخ برگزاری کنفرانس اول آبان ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: http://rhc.rihu.ac.ir/fa مراجعه کنند و اساتید و فرهیختگان می توانند چکیده و اصل مقالات خود را از طریق فرم ثبت نام و ارسال مقاله به دبیرخانه با ایمیل rhc@rihu.ac.ir ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532111204 تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا