رییس مجلس شورای اسلامی: بازار سرمایه کانون توجه دولتمردان باشد


رییس مجلس شورای اسلامی: بازار سرمایه کانون توجه دولتمردان باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه گفت: باید بازار بورس اولویت باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از سنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی روز سه شنبه ۳ تیرماه مجلس شورای اسلامی پس از استماع صحبت های پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی گفت:مردم عزیز مطمئن باشند که اولویت اول مجلس یازدهم مسائل اقتصادی و مسائل معیشتی مردم است.

رییس مجلس تاکید کرد: همانطور که اشاره کردیم نظارت ما از حوزه اقتصادی شروع خواهد شد و کاملا ملموس، شفاف با مسئولان و وزرای دولت و سازمان های ذی ربط که این مسئولیت ها را دارند، نشست هایی برگزار می کنیم. مردم ما مطمئن باشند که ما به طور دقیق گزارشات نوبه ای را به آنها ارائه می دهیم.

رئیس قوه مقننه کشورمان ضمن اشاره به اینکه اصلاح ساختار بودجه در دستور کار مجلس و اولویت است، به اهمیت بازار سرمایه در توسعه اقتصادی اشاره کرد و افزود: باید همه دولت مردان به بورس توجه داشته باشند و همکاران هم در کمیسیون اقتصادی برای افزایش عمق بازار سرمایه تلاش کنند. بورس در حقیقت می تواند نقدینگی را جذب و به سمت تولید هدایت کند.

قالیباف در ادامه تاکید کرد: کارویژه بورس کمک به تامین مالی تولید است و امیدواریم امسال ضمن افزایش تولید شاهد کنترل تورم باشیم.

رئیس مجلس تاکید کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و قانون رفع موانع تولید، رونق کسب و کار و بهبود فضای رقابتی در اولویت کاری مجلس است.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه گفت: باید بازار بورس اولویت باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)