اورژانس شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی قصرقند افتتاح شد


اورژانس شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی قصرقند افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- اورژانس شبانه‌روزی و کلینیک تخصصی قصرقند با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و نماینده حوزه انتخابیه چابهار افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: واحدهای تریاژ، اتاق احیای قلب و مانیتورینگ، اورژانس شبانه روزی و کلینیک تخصصی با اعتباری افزون‌بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

محمد مهران امینی فرد گفت: پیگیری لازم در جهت ارتقا این مرکز شبانه‌روزی به بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: علاوه‌بر خدمات شبانه روزی اورژانس، سایر خدمات از جمله سونوگرافی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و خدمات زنان و مادران باردار به شهروندان با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهارداشت: دستگاه رادیولوژی دیجیتال پیشرفته نیز در این مرکز مستقر و بزودی نصب خواهد شد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.
شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟