ساخت چراغ راهنمای قابل نصب روی کلاه ایمنی دوچرخه‌ سواران


ساخت چراغ راهنمای قابل نصب روی کلاه ایمنی دوچرخه‌ سواران

ایتنا - جالب است که از اختراع دوچرخه‌ها قرن‌ها می‌گذرد اما آن‌ها هنوز به تجهیزات ایمنی اولیه نظیر اینده بغل و راهنما مجهز نشده است. حتی دوچرخه‌های برقی نیز که امروزه به‌عنوان جدیدترین نسخه دوچرخه‌ها شناخته می‌شوند نیز از این تجهیزات اولیه محروم هستند.

بالاخره محققان توانستند با ساخت چراغ راهنمایی بسیار ساده که به کلاه ایمنی دوچرخه‌ سواران وصل می‌شود ایمنی آن‌ها را افزایش بدهند.

به گزارش ایتنا و به نقل از yankodesign، جالب است که از اختراع دوچرخه‌ها قرن‌ها می‌گذرد اما آن‌ها هنوز به تجهیزات ایمنی اولیه نظیر اینده بغل و راهنما مجهز نشده است. حتی دوچرخه‌های برقی نیز که امروزه به‌عنوان جدیدترین نسخه دوچرخه‌ها شناخته می‌شوند نیز از این تجهیزات اولیه محروم هستند.

بااین‌حال کمپانی پاریسی Overade به‌تازگی برای مشکل ذکرشده در بالا تجهیزات ویژه‌ای طراحی کرده است که در عین سادگی بسیار پرکاربرد خواهد بود. این وسیله درواقع یک‌تکه پلاستیک مستطیل شکل نازک است که با استفاده از آهنربا به بدنه کلاه ایمنی می‌چسبد.
ساخت چراغ راهنمای قابل نصب روی کلاه ایمنی دوچرخه‌ سواران

این وسیله که BLINXI نلم دارد به‌عنوان چراغ عقب و راهنما کار می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که برای رانندگان پشت سرخود واضح‌تر باشید. دکمه روشن و خاموش ساده موجود در این دستگاه به شما اجازه می‌دهد که از سه حالت این وسیله نظیر فلش زدن، روشن بودن ثابت و چراغ روز استفاده کنید.

چراغ راهنمای این وسیله توسط کنترل از راه دوری مورداستفاده قرار می‌گیرد که دقیقا در کنار دسته سمت راست دوچرخه تعبیه خواهد شد و کاربر می‌تواند دقیقا مانند کنترل‌کننده‌های راهنمای موتورسیکلت از آن استفاده کند. این دستگاه با چراغ‌های ال ای دی قدرتمندی ساخته شده است که از 100 متری قابل‌رؤیت هستند و می‌تواند آن را در روز و شب استفاده کرد.

باتری داخلی BLINXI به‌ صورتی طراحی شده است که می‌تواند در حالت روز به مدت 24 ساعت یا در حالت فلش به مدت 10 ساعت از آن استفاده کرد.درگاه یواس‌بی موجود در این محصول به شما اجازه می‌دهد که باتری دستگاه خود را با استفاده از هر شارژر استاندارد یا پاور بانکی شارژ کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)