قم، همیشه چشم فتنه گران علیه انقلاب را کور کرده است


قم، همیشه چشم فتنه گران علیه انقلاب را کور کرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم بیان کرد:قم، همیشه چشم فتنه گران علیه انقلاب را کور کرده است.

نصرت الله لطفی چهارشنبه شب دریکصد و نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم درتالارشهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به جنگ روانی دشمن در سواستفاده از بحران کرونا گفت: دشمنان به این واسطه جنگ روانی گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند و برای دوران پسا کرونا نیز برنامه‌ریزی کرده‌است.

وی افزود: فضای مجازی دارای ظرفیت‌های زیادی برای کارهای فرهنگی دردوران کرونا است.فضای مجازی دربخش‌هایی از جامعه که به شکل سنتی زندگی می‌کنند، جایگاه چندانی ندارد، از این رو باید برای ارایه برنامه‌های فرهنگی روش های دیگری را نیز در نظر داشته باشیم.

وی افزود: همراهی با مجموعه بهداشت و درمان برای پیشگیری از موج دوم کرونا از وظایف ذاتی همه اقشار جامعه است. دشمن درابتدای شیوع کرونا با بزرگ نمایی درمورد وضعیت قم سعی درقم هراسی داشت، و ما امروز وظیفه داریم تا باکنترل دقیق این بیماری درقم، زمینه هرگونه توطئه جدید دررابطه با این استان را از بین ببریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: دست اندکاران فرهنگی برای تحقق این امر نقش و رسالت ویژه و خطیری را عهده دار می‌باشند. قم چشم هر فتنه ای که انقلاب اسلامی را هدف قرار داده کور کرده‌است، به همین علت نمی‌تواند آغازگر فتنه باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی