فعالیت وانت بارها در میدان دفاع مقدس بندرعباس متوقف می‌شود


فعالیت وانت بارها در میدان دفاع مقدس بندرعباس متوقف می‌شود

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: همزمان با فعالیت میدان جدید میوه و تره بار، از حضور وانت بارها و دست فروشان جلوی میدان قدیم میوه و تره بار بندرعباس و میدان دفاع مقدس جلوگیری می‌شود.

از شنبه ، ۲۱ تیر ماه میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس فعالیت خود را آغاز می‌کند و میدن کنونی میوه و تره بار این شهر به فعالیت خود خاتمه می‌دهد.

عزیزاله کناری چهارشنبه شب اظهار داشت: شهرداری در هفته آینده سرویس رایگان جهت تردد شهروندان و کارگران میدان میوه و تره بار به میدان جدید قرار دهد و از میدان قدیم تا جدید و تقاطع آبشورک، مسیرها بسته می شود و عبور عرضی از جاده ممنوع و موانع مورد نیاز نصب می شود.

وی در نشستی با حضور نمایندگان میدان جدید و قدیم میوه و تره بار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، راهور، شهرداری، راهداری، مخابرات که به منظور بررسی و تصمیم گیری انتقال میدان میوه و تره بار بندرعباس به مکان جدید برگزار شده بود، تصریح کرد: باید به گونه برنامه ریزی شود که میدان جدید به مرکز ثقل عرضه میوه و تره بار در جنوب کشور و مرکز صادرات میوه از طریق دریایی و هوایی تبدیل شود.

وی ادامه داد: تا زمان افتتاح میدان جدید باید نقص‌های احتمالی در طول مسیر دسترسی و داخل میدان برطرف شود و از شنبه عرضه میوه و تره بار در میدان جدید صورت می گیرد.

با غیر فعال شدن میدان کنونی میوه و تره بار بندرعباس، میدان جدید این شهر از روز شنبه فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

ابتدا قرار بود میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس در سال ۹۵ به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که این اتفاق رخ نداد، سپس بنا شد تا پایان سال ۹۷ آماده بهره‌برداری شود.
بار دیگر وعده بهره‌برداری از این پروژه را برای هفته دولت دادند که سررسید نشد و آبان ماه سال ۹۸ به عنوان زمان بهره‌برداری اعلام شد و در نهایت در لیست طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر سال گذشته هم قرار نگرفت و در سالجاری نیز چندین مرتبه وعده افتتاح یافت که در نهایت به ۲۱تیرماه موکول شد.
این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می‌شود ۲۵ هکتار مساحت داشته و در زمان بهره‌برداری ۹۲ غرفه عرضه میوه و ۱۲ غرفه فروش سبزی است.
به گفته فرماندار بندرعباس، بهره‌برداری از این میدان که احداث آن از ۱۰ سال قبل آغاز شده علاوه بر افزایش سه برابری تعداد غرفه‌ها، مشکل ترافیکی در ورودی شرقی شهر بندرعباس را هم برطرف می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی