کمیته امداد خراسان شمالی جهیزیه هزار و 152 زوج را تامین می‌کند


کمیته امداد خراسان شمالی جهیزیه هزار و 152 زوج را تامین می‌کند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پیش‌بینی 56 میلیارد ریال اعتبار در سال 99 برای تهیه جهیزیه هزار و 152 زوج نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد اظهار داشت: بهار امسال ۲ میلیارد ریال این بودجه از محل منابع دولتی ابلاغ و به زوج‌های نیازمند پرداخت‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۶ میلیارد ریال از مجموع مبلغ در نظر گرفته شده از محل منابع دولتی اختصاص‌ یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ میلیارد ریال نیز از محل کمک‌های مردمی برای تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند هزینه می‌شود.

الهی راد بابیان اینکه بخشی از کمک‌ها حامیان طرح اکرام نیز برحسب نیات خیرخواهانه خیران برای تامین جهیزیه ایتام هزینه می‌شود، گفت: امسال ۱۳ میلیارد ریال از کمک‌های حامیان طرح اکرام و محسنین نیز برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در بخش تامین نیازهای اساسی و روزمره محرومین نیز تصریح کرد: سالیانه بخش قابل‌توجهی از نیازهای محرومین توسط فعالیت‌های مردمی این مراکز صورت می‌پذیرد و خوشبختانه در تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند و فراهم‌سازی ازدواج آسان نیز اقدامات قابل‌توجهی در این حوزه انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری امسال ۲۵ میلیارد ریال از رقم کلی اعتبار پیش‌بینی‌شده سرفصل تهیه جهیزیه نیازمندان در سال ۹۹ را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد